پوتین بر لزوم حفظ آمادگی رزمی نیروهای مسلح روسیه برای مقابله با تهدیدات تاکید کرد

به گزارش ایرنا، پوتین روز دوشنبه در جریان بازدید از رزمایش ˈقفقاز-۲۰۱۲ˈ در منطقه ˈکراسنودارˈ در جنوب این کشور گفت: با توجه به معمول شدن بکار گیری زور در روابط بین المللی، روسیه باید نیروهای مسلح خود را در شرایط آمادگی بالای رزمی نگه دارد.

وی خطاب به واحدهای مسلح روس شرکت کننده در رزمایش ˈقفقاز-۲۰۱۲ˈ اظهار داشت: شما خوب آموزش دیده و تحصیل کرده اید و شاهد هستید که چه رخدادهایی در جهان روی می دهد و متاسفانه موارد بکارگیری زور در سطح بین المللی افزایش یافته است.

رییس جمهوری روسیه بر لزوم تقویت توانمندی دفاعی کشورش تاکید کرد و افزود: ساختار رهبری روسیه سیاست تقویت بنیه نظامی کشور را دنبال و نیروهای مسلح را به پیشرفته ترین تسلیحات تجهیز می کند.

پوتین گفت: از این پس اهمیت شغلی و خدمت شما به میهن افزایش خواهد یافت.

رییس جمهوری روسیه در ادامه سخنان خود رزمایش ˈقفقاز-۲۰۱۲ˈ را که در مناطق جنوبی این کشور آغاز شده است، عالی ارزیابی کرد.

رزمایش ˈقفقاز ۲۰۱۲ˈ امروز در چهار میدان نظامی در منطقه قفقاز روسیه و دریای خزر و سیاه و تحت فرماندهی ژنرال ˈنیکلای ماکاروفˈ رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه آغاز شد.

در این رزمایش، هشت هزار سرباز، ۲۰۰ دستگاه تانک و نفربرزرهی، حدود یکصد عراده توپ و نیز ۱۰ فروند ناو شرکت دارند و واحدهای شرکت کننده به مدت یک هفته شیوه های نظامی مبارزه با تروریسم را تمرین می کنند و سازمان های امنیتی روسیه در این زمینه هماهنگی خود را برای مبارزه با تروریست ها محک می زنند.

اروپام/۲۲۴۲**۵۱۸**۱۳۶۸**

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.