پیگیری پاکسازی پادگان اشرف از سوی مجامع بین‌المللی/عراقی‌ها حضور منافقین را تحمل نمی‌کنند

اردیبهشت ۱۴۰۳

“عضو تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور” گروهک تروریستی منافقین را دست‌نشانده صدام و دولت‌های حامی وی برای دستیابی به اهدافشان در منطقه دانست و گفت: تمامی مجامع بین‌المللی به کمک دولت عراق باید خاک این کشور را از حیث وجود این غده سرطانی پاک کنند.

سامان نیازی درگفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به شکل‌گیری ماهیت گروهک منافقین در خاک عراق توسط دیکتاتور سابق، صدام حسین اظهار داشت: این گروهک تروریستی بر اساس اهداف صدام حسین و حامیان وی در خاک عراق پناه داده شدند و به دنبال دستیابی به اهدافشان در منطقه به گسترش قدرت هر چه بیشتر این گروهک پرداختند.

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه مردم عراق قربانی همین تروریسم بوده و دل خوشی از صدام و وابستگان وی ندارند، تصریح کرد: وجود گروهک تروریستی منافقین در اردوگاه اشرف مانند یک غده سرطانی بر پیکره ملت عراق و خاک این کشور تحمیل شده که باید تمامی مجامع بین‌المللی به کمک دولت عراق، خاک این کشور را از حیث وجود آن‌ها پاک کنند.  

عضو تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور، نابودی را سرانجام کار گروه‌های تروریستی که سبب تنش و آشوب در منطقه می‌شوند دانست و خاطرنشان کرد: مهلتی که دولت و ملت عراق به گروهک تروریستی منافقین برای خروج از کشورشان داده بودند، مدت‌ها به پایان رسیده است و مردم حضور آن‌ها را تحمل نمی‌کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.