پیام بازیکنان تیم ملی به مردم ایران/دل شما را شاد می کنیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت:

بازیکنان تیم ملی در مصاحبه‌هایی کوتاه دربارهٔ آخرین وضعیت تیم ملی پیش از آغاز جام‌جهانی صحبت کردند.مصاحبه‌های بازیکنان تیم ملی به این شرح است:

سید جلال حسینی:

صحبتم با مردم عزیزم این است که برای ما دعا کنند و آرزویم این است که بتوانیم نماینده خوبی برای ایران باشیم و بهترین عملکرد را داشته و چهره خوبی چه به لحاظ فوتبالی و چه به لحاظ رفتاری از خود و ایران عزیز در برزیل به جای بگذاریم.

احمد ال نعمه:

ان شاءالله که بتوانیم با بازی خوب پرچم ایران را به اهتزار درآوریم و سر بلند به ایران بازگردیم و دوست دارم مردم خوبمان مانند همیشه ما را از دعای خیرشان بی نصیب نکنند و در بازیهای جام جهانی ما را تنها نگذارند.

خسرو حیدری

پرواز خیلی خوبی داشتیم و با اینکه مسافت طولانی در پرواز بودیم، خیلی خسته نشدیم. به امید خدا از همین امروز که تمرینات را شروع می‌کنیم، باید خیلی جدی کار می کنیم برای اینکه بازیهای سختی پیش‌رو داریم و ان شاءالله بتوانیم با بازیهای خوب مردم ایران را سرافراز و سربلند کنیم.

آندرانیک تیموریان:

امیدوارم که تیم ملی بازیهای خوبی در مسابقات جام جهانی انجام بدهد و در نهایت مسابقات تمام بازیکنان در سلامت کامل باشند و با توکل به خدا تمام تلاشمان را می کنیم تا نتیجه مناسب و در خور شأن بدست بیاوریم.

اشکان دژاگه:

آرزوم این است که تمام بازیکنان تیم ملی هیچ مشکلی نداشته باشند و همه صحیح و سالم باشند و ان شاءالله بتوانیم دل مردم ایران را خوشحال کنیم.

بختیار رحمانی:

به امید خدا تمام بازیکنان با سربلندی به ایران بازگردند و در این مسابقات بتوانیم سربلند و موفق بیرون بیاییم.

حسین ماهینی:

امیدوارم همانطور که مردم ایران در مرحله مقدماتی ما را حمایت کردند همچنان در اینجا هم ما را دعا کنند تا بتوانیم آبرومندانه در جام جهانی بازی کنیم و از نام کشورمان دفاع کنیم و آرزو دارم که همه بچه ها صحیح و سالم باشند و بتوانیم بهترین عملکرد در برزیل داشته باشیم.

پژمان منتظری:

ان شاءالله این تورنمنت را بچه ها به سلامت پشت سر بگذارند و بتوانیم بازیهای قابل قبولی را ارائه بدهیم. به ملت ایران با تمام وجود قول می‌دهیم که با تمام جان و دل فوتبال بازی کنیم.

علیرضا جهانبخش:

آرزویم قطعا این است که تیم ملی عملکرد خوبی در مسابقات جام جهانی داشته باشد. اردوهای آماده سازی خوبی را بازیکنان پشت سر گذاشتند و همه بچه‌ها شرایط خوبی دارند و امیدوارم که بهترین عملکرد را داشته باشیم که هم مزد زحمتهایمان را بگیریم و هم بتوانیم باعث افتحار برای کشورمان بشویم و با دست پر به ایران برگردیم.

قاسم حدادی فر:

اول سلامتی برای همه بازیکنان و کادر فنی دارم و بعد از آن امیدوارم بتوانیم با دست پر از این مسابقات برگردیم و دل مردم را شاد کنیم.

هاشم بیگ زاده:

آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران و همه تیم ملی ایران که در این تورنمنت حضور دارند، دارم. واقعا احتیاجی نیست که از مردم خوب کشورم بخواهیم ما را حمایت کنند چرا که تا الان همه جوره تیم ملی را حمایت کرده اند، ولی با اینکه از آنها خیلی دور هستیم ولی قلبمان برای آنها می تپد. با تمام وجود می جنگیم تا ان شاءالله بتوانیم بازی های آبرومندانه ای انجام دهیم و جدا از هر نتیجه ای، بتوانیم آنها را راضی کنیم.

امیرحسین صادقی:

دوست دارم همانطور که از تهران ما را همراهی کردند و لبخند بر لبهای مردمم بود، ان شاءالله موقع برگشت هم لبخند روی لبهای آنها باشد و بتوانیم با یک نتیجه خوب و روی خندان به ایران بازگردیم.

مهرداد پولادی:

پیام من به مردم این است که به برزیل آمده ایم تا از نام کشورمان دفاع کنیم و این قول را به مردمان میدهیم که با تمام وجود هر چه در توان داریم برای سر بلندی ایران تلاش می کنیم و آرزو می کنم که همه با سلامتی کامل این مسابقات را به پایان ببریم و به دور دوم مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ برزیل صعود کنیم.

رحمان احمدی:

آرزو دارم که اینجا بازیهایی را انجام دهیم که دل مردم را شاد کنیم و پیامم به مردم عزیز ایران این است که مانند همیشه ما را دعا کنند تا ان شااله بتوانیم برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

رضا حقیقی شاندیز:

آرزویم برای تیم ملی این است که از گروه خود بالا برویم چرا که این امر برای اولین بار اتفاق می افتد و می تواند نقطه عطفی در تاریخ فوتبال ایران باشد و از مردم عزیز کشورم هم می خواهم که مانند همیشه تیم ملی ایران را دعا کنند.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.