پیروزی بارسا برابر سیتی با تیر خلاص دنی‌ آلوز/ صعود مقتدرانه پاری‌سن‌ژرمن به جمع ۸ تیم برتر اروپا

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – تیم‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

به گزارش ممتاز؛ در شب دوم از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۱۵ تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان منچستر سیتی بود که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر ۱ به سود شاگردان تاتا مارتینو به پایان رسید. گل اول این مسابقه را لیونل مسی در دقیقه ۶۷ روی اشتباه فاحش لسکات مدافع سیتی به ثمر رساند. در ادامه پابلو زابالتا مدافع راست سیتی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا نماینده انگلستان دقایق پایانی را ۱۰ نفره دنبال کند. در دقیقه ۸۹ بازی سرانجام ویسنت کمپانی دروازه ویکتور والدس را باز کرد تا هواداران سیتی به ادامه بازی امیدوار شوند اما گل دنی آلوس در ثانیه های پایانی تیر خلاصی بود بر پیکره نیمه جان منچستر سیتی. کاتالان ها که در بازی رفت با دو گل به پیروزی رسیده بودند، حالا در مجموع با نتیجه ۴ بر ۱ راهی دور بعد شدند.

همچنین در دیگر همزمان دو تیم پاری سن ژرمن و لورکوزن در پایتخت فرانسه به مصاف هم رفتند. شاگردان لوران بلان که در دیدار رفت با پیروزی ۴-۰ به نوعی کار را تمام کرده بودند، حالا در مقابل دیدگان هوادارانشان هم با نتیجه ۲ بر ۱ از سد حریف آلمانی خود گذشتند و مقتدرانه به دور بعد صعود کردند. بدین ترتیب پاری سن ژرمن به عنوان چهارمین تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.