پیشرفت کشور در گروه نقش آفرینی کار آفرینان خلاق

ظرفیت های باالقوه فراوانی به منظور استفاده و بهره برداری در استان خوزستان وجود دارد که در این خصوص نقش کار آفرینان مبتکر و خلاق بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران خلف موسوی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان با اشاره به اینکه کار آفرینان، عوامل تغییر و تحول هستند اظهار داشت: ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی در استان خوزستان وجود دارد که برای استفاده و بهره برداری از آن نیاز به کار آفرینان خلاق و مبتکر است.
وی افزود: با توجه به استعدادهای فراوان در زمینه تولید و کار آفرینی که هنوز هم مورد استفاده قرار نگرفته است می توان با به کار گیری کار آفرینان مبتکر و خلاق به صورت مطلوب از این استعدادها بهره برداری کنیم.
موسوی با اشاره به اینکه نباید در استان بیکاری وجود داشته باشد اظهار داشت: در استان رده بسته ای نداریم و با تلاش می توانیم از ظرفیت های موجود به نحو احسن به منظور توسعه و پیشرفت استان استفاده کنیم.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان خاطر نشان کرد: ضرورت ایجاد فرهنگ کار آفرینی و ارزش گذاری به فعالیت کار آفرینان باید در اولویت قرار گیرد که در این راستا برگزاری جشنواره تجلیل از کار آفرینان برتر نیز به این منظور در استان برگزار شده است.
*کار آفرینی محرک توسعه اقتصادی است
کاظم زاده مدیر کل امور اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان با اشاره به اینکه یک پنجم کار آفرینان ثبت نام کرده در کشور در خوزستان فعالیت می کنند اظهار داشت: کار آفرینی محرک توسعه اقتصادی کشورها است علاوه بر آن تولید ثروت و ارزش، توسعه فن آوری های نوین و ایجاد اشتغال مولد از جمله دلایلی است که توجه به کار آفرینی را دو چندان می کند.
مدیر کل امور اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در خوزستان خاطر نشان کرد: کار آفرینی با نوآوری زمینه ساز اشتغال مولد در جامعه است و توسعه کار آفرینی و ترویج فرهنگ آن می تواند یک نسخه شفا بخش برای اقتصاد کشور و رفع بیکاری باشد که البته باید بسترهای لازم را برای کار آفرینی فراهم کند./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.