پیش‌فروش بلیط‌های اُپرا ی آپارتمانی در برلین

۰۲خردادماه،

یک گروهی موسیقی در برلین متشکل از چند موسیقیدان و خواننده اُپرا، پیش‌فروش بلیط‌های یک اُپرای خانگی را که قرار است در آپارتمانی در برلین اجرا کنند، آغاز کردند.

به گزارش هنرآنلاین، این گروه که در ماه می سال قبل میلادی با پیشنهاد هنتزا رگیتزا بروون، خواننده دانمارکی سوپرانو و با هدف ایجاد امکان تماشای اُپرای با بلیط‌های ارزان‌قیمت تشکیل شده و قصد دارند در اتاق نشیمن یک آپارتمان در برلین با ظرفیت ۴۰ نفر ، برنامه خود را اجرا کنند.

بنابر این گزارش، پیش‌فروش قابل قبول بلیط‌های این اُپرای خانگی که بین ۱۵تا۳۰ یورو به فروش می‌رسد، و در مقایسه با بلیط اُپراخانه‌های بزرگ بسیار ارزان است، نشان از استقبال خوب دوستداران این هنر و موفقیت احتمالی این گروه دارد.

در همین راستا، هنتزا رگیتزا بروون، به عنوان یکی از بنیانگذار این اُپرای خانگی، با بیان اینکه؛ در این شکل اجرای اُپرا، یک نوع رابطه صمیمی و مستقیم بین هنرمندان و مخاطب برقرار می‌شود که برای هر دو تجربه‌ای متفاوت از موسیقی را به همراه دارد، دربارهٔ این برنامه گفته: “به عنوان یک خواننده تفاوت در اینجاست که واقعا با شنونده ارتباط برقرار می‌کنید. همراه با او حس می‌کنید و عکس‌العمل او را می‌بینید و به سرعت شاهد پاسخ و بازتاب کار خود میباشید، در حالیکه در اجراهای بزرگ در اُپرا، در تاریکی مخاطب را نمی‌بینید.”

لوته مولر، صاحب آپارتمان هم با اظهار رضایت از اینکه آپارتمانش را در اختیار این گروه برای اجرای اُپرای خانگی گذاشته، به یورونیوز گفته: “پذیرفتن این میهمان‌ها در خانه بسیار خوشایند است، ضمن اینکه دنبال کردن سنت موسیقی خانگی هم برایم دلپذیر است. معمولا دوستانتان را برای یک فنجان چای یا قهوه یا خوردن شام به منزل‌تان دعوت می‌کنید، اما اینکه آنها را دعوت کنید تا در منزل شما از موسیقی لذت ببرند، بسیار عالی است.”

صاحب این آپارتمان پس از پایان هر اجرا، با سرو چای و قهوه از مهمانان و تماشاچیان پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.