پیش بینی ۳۵۹ ریالی هر سهم بانک کارآفرین

بینا- بانک کارآفرین در مهرماه جاری پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۳۰ اسفندماه ۹۱ را با سرمایه ۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال ۳۵۹ ریال اعلام کرده است.
به گزارش بینا از بازار سرمایه، شرکت بانک کارآفرین پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۹۱ را با سرمایه ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در اسفندماه سال  گذشته ۵۲۰ ریال و در تیر و مهرماه امسال  با سرمایه ۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال ۳۵۹ ریال اعلام کرده است.
براساس این گزارش هیئت مدیره این بانک اعلام کرده است در نظر دارد معادل ۸۵ درصد سود خالص عملکرد سال مالی ۹۱ را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام پیشنهاد کند.
لازم به ذکر است مطابق مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده ۲۳ تیرماه ۹۱، افزایش سرمایه از ۴ هزار و ۵۰۰ به ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال (از محل مازاد تجدید ارزیابی معادل دو هزار میلیارد ریال و سود انباشته معادل یک هزار میلیارد ریال)، طی دو سال در اختیار هیات مدیره قرار گرفت.
با توجه به صورت جلسه هیئت مدیره ۱۰ تیرماه ۹۱ افزایش سرمایه از ۴ هزار و ۵۰۰  به ۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال (شامل دو هزار میلیارد ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی و ۷۵۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته) مورد تصویب قرار گرفت.
“وکار” پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۰ را با سرمایه  سه هزار میلیارد ریال در ۱۷ اسفندماه ۸۹ مبلغ ۶۶۰ ریال و با سرمایه ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در اسفندماه ۸۹ مبلغ ۴۴۰ ریال و در آخرین پیش بینی ۴۵۶ ریال اعلام کرده ‌است که مطابق صورت های مالی حسابرسی شده ۵۲۰ ریال سود به ازای هر سهم محقق شده است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.