پیش فروش مسکن ویژه تهرانسر

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/در حالی که مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران از تحویل واحد‌های ویژه مسکن تهرانسر تا پایان سال خبر داده بود، تحویل واحد‌ها به پایان نیمه دوم سال آینده موکول شد اما در متن پیش‌نویس قرار‌داد‌ها تحویل واحد‌های تهرانسر پس از اتمام پروژه و در صورت تکمیل مراحل پرداخت نقدی و تایید مراتب توسط اداره کل واحد ساخته شده با رعایت مفاد تبصره ذکر شده در این قرار‌داد اختصاص داده می‌شود و هم‌چنین ظرف مدت ۱۵ ماه واحد‌ها به پیش‌خریدار تحویل داده می‌شود.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) به نقل از ایسنا ، در متن پیش‌نویس این قرار‌داد انتقال واحد‌های مسکونی به گونه‌ای آمده که واگذاری تحت عناوین حقوقی از قبیل صلح، بیع، وکالت، رهن و غیره توسط پیش‌خریدار تا بدین شرایط و مقررات پیش بینی شده در نظام نامه و دستورالعملی است که در پایگاه اینترنتی اداره کل راه و شهرسازی اطلاع‌رسانی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان تهران پیش‌خریداران می‌توانند از شنبه – ۱۱ آبان – برای انعقاد قرارداد خود به این اداره مراجعه کنند. متن پیش‌نویس قراردادهای اعیان و عرصه مسکن ویژه تهرانسر در پایگاه اینترنتی ادراه راه و شهرسازی استان تهران به نشانیhttp://www.trudo.ir/ موجود است.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.