چشمان زن قربانی اسیدپاشی بر می گردد؟

سمیه زنی که حدود یک سال و نیم پیش مورد اسید پاشی شوهر معتادش قرار گرفت این روزها منتظر نظر نهایی پزشکان در مورد بهبود چشمانش است.

سمیه مهری در مورد آخرین روند درمان چشمانش که در حادثه اسیدپاشی یک سال و نیم پیش آسیب دیده بود گفت: روز گذشته برای کشیدن بخیه چشمانم نزد دکتر رجبی در بیمارستان فارابی رفتم که وی برای معاینه دقیق چشمهایم مرا به دکتری که در رشته قرنیه تخصص داشت معرفی کرد که این دکتر پس از معاینه اعلام کرد که هنوز پلک چشمانم ترمیم نشده و چشمانم را عمل نمی‌کند.

این زن قربانی اسیدپاشی در حالی که به شدت ابراز نگرانی می‌کرد که مبادا آرزوی دیدنش، نقش بر آب شود گفت: خیلی مستاصل بودم که نکند دیگر نتوانم ببینم به همین دلیل به نزد دکتر جباروند رییس بیمارستان فارابی رفتم تا بلکه او بتواند با معرفی پزشک دیگری موجب شود که چشمانم جراحی شوند که او پزشک قرنیه دیگری را معرفی کرد و این متخصص قرنیه نیز اعلام کرد که پس از معاینه می‌تواند نظر دقیق خود را در مورد بازیابی بینایی در چشمم که در اسیدپاشی همسرم دچار آسیب شده بود را اعلام کند.

سمیه و دختر دو ساله‌اش «رعنا» که در اسید خشم شوهرش سوخته است این روزها بسیار نگران است،اما کمک‌های نوع دوستانه مردم ایران که تاکنون برای درمان به وی اهدا شده است مرهمی بر زخم‌های ناشی از پاشیدن اسید است و امید همچنان در دل خسته سمیه متبلور است زیرا می‌داند هموطنانش دعاگوی وی هستند. پزشکان صبح سه‌شنبه به او اعلام می‌کنند که آیا چشمان او بار دیگر می‌بیند یا… ؟!

۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.