چگونه با خوراکی ها زیباتر شویم ؟؟؟؟

زیبایی صورت می تواند با رنگ و شکل پوست و شکل و فرم قرار کرفتن اندام ها در ……

زیبایی صورت می تواند با رنگ و شکل پوست و شکل و فرم قرار کرفتن اندام ها در کنار یکدیگر  معنا شود. از آنجایی که می دانید برای بهبود شکل هر بخشی از بدن می توانید از خوارکی های مفید استفاده کنید اما قبل از آنکه سرخود کاری را انجام دهید بهتر است با خوراکی های زیبا کننده آشنا شوید.

** روزانه حداقل دولیوان چای می نوشیم که می تواند در هر حالتی پوست شما را تقویت کرده و میزان آنتی اکسیدان واقع در هر خوراکی را دو برابر می کند. اشخاصی که پوست های شفاف دارند معمولا حداقل ۴ لیوان چای در روز می نوشند. چای همچنین می تواند موها را تقویت کرده و ریشه آن ها را محکم کند. هر هفته حداقل یک بار سر خودتان را با چای بشویید و بگذارید تا ۳۰  دقیقه روی سرتان بماند سپس با آب بشویید.

** در میان آجیل ها همیشه خوردن بادام از همه ساده تر است زیرا پوستی ندارد. از آنجایی که این آجیل خوش خوراک می تواند جلوی سفید شدن موها را گرفته و روند آن را آهسته کند برای انهایی که در حال پیر شدن می باشند بسیار مفید است. بادام را می توانید به صورت تنقلات یا به صورت خلال شده در غذاها استفاده کنید.

** همه با بی حال ترین خوراکی دنیا آشنا میباشید و غالبا در کنار غذا از آن استفاده می کنیم اما با خواص زیبایی آن آشنا میباشید؟ ماست دارای میزان بسیاری کلسیم و فسفر است که می تواند دندان ها را سفید، محکم و جذاب کند. ماست ها می توانند پروتئین مورد نیاز  پوست را تامین کنند تا پوستی جوان و شاداب داشته باشید. شما همچنین می توانید ماسک های ماستی برای پوست خود آماده کنید و از لاکتیک اسید موجود در آن بهترین بهره را ببرید.

** این روزها در میوه فروشی ها می توانید یک میوه خوشمزه تابستانی را پیدا کنید که برای زیباتر شدن پوست شما از تمام توانش استفاده می کند. توت فرنگی حاوی میازن بسیاری ویتامین ث است از این رو چین و چروک ها و سیاهی های دور چشم را به راحتی از بین می برد. این میوه می تواند نشانه های آفتاب سوختگی را به راحتی از روی پوست شما بر داشته و آن را به حالت اول بازگرداند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.