کارشناس فوتسال: کلمبیا کجا است؟!/ از ترابیان تا خود من در این باخت شریک هستیم

۲۲ آبان ،

کارشناس فوتسال گفت: خودمان ضربه بدی به فوتسال زدیم و همه از رییس کمیته تا خود من در این باخت شریک هستیم.

حسین افضل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، در خصوص حذف تیم ملی از جام جهانی اظهار کرد: مشکل تیم ما بازی با تیم‌های بزرگ نبود، ایران در برابر اسپانیا خوب کار کرد، ولی بعد از آن به تیم‌های درجه دو برخورد کرد که در این بازی‌ها به خصوص کلمبیا ضعف ایران کاملا مشهود بود.

وی با بیان اینکه مربی کلمبیا نیز گفته بود که از تیم ایران شناخت خوبی دارد، ادامه داد: توانستند در ضد حملات ایران را غافلگیر کنند و بعد از اخراج طیبی که به راحتی خطایی بچه گانه را انجام داد تیم ما گل دوم را خورد و واقعا هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم.

افضلی با اشاره به اینکه تیم ملی برنامه و هدفی را نداشت، تصریح کرد: ایران تیمی پرقدرت و بزرگ است، ولی اختلاف ها سبب شد چند سال از فوتسال عقب بمانیم.

وی با بیان اینکه اسم “کلمبیا” نام جنگ را در ذهنم تداعی می کند، افزود: آن وقت ما به تیمی می بازیم که اصلا جایی در فوتسال دنیا ندارد، واقعا کلمبیا کجای دنیاست؟

افضلی خاطرنشان کرد: ایران شگفتی ساز دوره پیش جام جهانی بود، ولی الان در مرحله یک هشتم حذف شدیم و خودمان ضربه بدی به فوتسال زدیم و همه از رییس کمیته تا خود من در این باخت شریک هستیم و شاید نیز طبیعی باشد که بعد از باخت به تایلند در بازی های آسیایی باز با همان کادر به مسابقات جام جهانی برویم و این نتیجه را هم بگیریم، ولی نمی‌شد چند ماه مانده به جام جهانی به کادرفنی دست بزنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.