کارگردان فیلم « رویای خیس » : از پیگیری اکران فیلم خسته شده ام !

ممتازنیوز:

13910830000245 PhotoA

کارگردان فیلم سینمایی «رویای سینما» با گلایه از فارابی برای عدم اکران این فیلم گفت: قرار بود مهر سال گذشته فیلم اکران شود که نشد و اینقدر در این مدت این موضوع را پیگیری کردم که خسته شدم.

علی شاه‌حاتمی در مورد علاقه‌اش به زمان اکران عمومی این فیلم اظهار داشت: مهم این نیست که من دوست دارم فیلم کی اکران شود یا اکران آن در چه زمانی مناسب است، بلکه مهم مناسبات اکران و کسانی که است که آنرا در اختیار دارند و من هیچکدام را نمی‌شناسم.

وی افزود: فارابی قرار بود فیلم را مهرماه سال گذشته اکران کند که این اتفاق نیفتاد و من هم اینقدر این موضوع را پیگیری کردم که خسته شدم و هنوز هم هیچ خبری از اکران فیلم نشده است.

کارگردان «ترکش‌های صلح» ادامه داد: «رویای سینما» با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده و پخش آن نیز به عهده خود فارابی است، اما دوستان هیچ اطلاعی در مورد شرایط اکران و یا تصمیمشان برای اکران فیلم به ما نمی‌دهند.

شاه‌حاتمی ادامه داد: من دوره‌ای پیگیر اکران این فیلم بودم اما الان واقعا از پیگیری این موضوع خسته شدم، البته من واقعا اعتقادی ندارم که فارابی بتواند فیلم را پخش کند و حتی با چند پخش کننده هم وارد مذاکره شده بودیم اما در نهایت پخش فیلم به خود فارابی محول شد.

کارگردان «رویای سینما« تاکید کرد: این فیلم به عقیده تمام کسانی که آنرا دیده‌اند به دلیل فضای شاد و داستان جذابی که دارد می‌تواند در اکران موفق باشد و امیدوارم فارابی هرچه زودتر تکلیف اکران را روشن کند.

وی همچنین در مورد شرایط اکران فیلم دیگرش «پرواز مرغابی‌ها» گفت: تهیه‌کننده این فیلم فارابی است و ظاهرا حق رایت فیلم نیز توسط فارابی واگذار شده و قرار بود «پرواز مرغابی‌ها» در شبکه نمایش خانگی عرضه شود اما من هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم.

براساس این گزارش، در خلاصه داستان «رویای سینما» که در بیست‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک پروانه زرین بهترین کارگردانی را بدست آورد آمده است:کاظم عاشق سینماست و این عشق برای او دردسرهایی می آفریند. او برای ایفای نقش در یک تولید مشترک با فرهاد به رقابت می‌پردازد.

فارس


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.