کاندیداتوری خود را اعلام خواهم کرد/ در هیچ ائتلافی شرکت نمی‌کنم

۲۳ام بهمن ،

تکرار/محسن رضایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در هیچ ائتلافی شرکت نخواهم کرد از اعلام‌نظر خود در خصوص کاندیداتوری در انتخابات سال ۹۲ طی روزهای آینده خبر داد.

محسن رضایی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با‌شکوه خواهد بود، گفت: مردم ولایت‌مدار همانند عشق والدین به فرزند، به انقلاب خود عشق ورزیده لذا حضوری با‌شکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خواهند داشت.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به انتخابات آتی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه دوران سخت اقتصادی را پیش‌رو داشته و در جبهه جنگ اقتصادی هستیم، همه مسئولان و سیاسیون باید در جهت تشکیل قوی‌ترین دولت تلاش کرده تا از سختی‌های موجود با سربلندی و سرافرازی گذر کنیم.
 
وی با اشاره به وظیفه سیاسیون در انتخابات‌ تصریح کرد: به جای تعصبات جناحی و فردی باید به فکر مردم و نظام بود چراکه هیچ چیز نمی‌تواند جای موفقیت ملت ایران را در طی سال‌های آینده بگیرد لذا باید موفقیت ایران در چهار سال آینده در اولویت‌ قرار گیرد.
 
رضایی در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد، اظهار داشت: طی روزهای آینده نظر خود را در خصوص شرکت در انتخابات سال آینده اعلام خواهم کرد.
 
وی در خصوص حضور اصلاح ‌طلبان در انتخابات بیان داشت: احتمالا اصلاح‌طلب‌ها در انتخابات شرکت خواهند کرد.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ائتلاف ۱+۲‌ خاطر‌نشان کرد: در هیچ ائتلافی شرکت نخواهم کرد چرا که ائتلاف را بعد از انتخابات قبول دارم و دولت آینده باید یک دولت فراگیر بوده و باید از همه طیف‌ها استفاده کرد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.