کاهش آسیب اجتماعی با تعطیلی پنجشنبه‌ها

جام جم آنلاین: وزیر آموزش و پرورش با اشاره به انجام یک تحقیق میدانی و مقایسه امسال با سال گذشته درباره تعطیل شدن پنجشنبه های مدارس گفت: نهادهای دیگر بررسی کردند امسال که دانش آموزان به مدارس نیامده اند ۲۰ درصد آسیب های اجتماعی کاهش یافته زیرا آنها در کنار خانواده های خود بوده اند و در تعطیلات رسمی و نوروز هم به همین شکل است.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پانا، حمیدرضا حاجی بابایی امروز در همایش تربیت و نهادهای اجتماعی که با موضوع خانواده، مدرسه و محله در دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: سند تحول نبیادین آموزش و پرورش نقش خانواده را نقش کلیدی و اساسی می داند.

وی افزود: سند تحول مربوط به سال ۱۳۶۸ می شود که از آن موقع پیگیری هایی انجام و از ۷ سال پیش پیگیری ها بیشتر و زمانیکه من به وزارت آموزش و پرورش آمده ام، این کار را دنبال می کنم.

حاجی بابایی اضافه کرد: سیاست امروز آموزش و پروش معلم محور است و سند بنیادین آموزش و پرورش نیز معلم محور و با محوریت معلم تبیین می شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۳ هزار مدرسه از نوبت عصر به نوبت صبح آمده است، گفت: در سال گذشته دانش آموزان و ۱۳ هزار مدرسه همگی به نوبت صبح منتقل شده اند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.