اجرای طرح ضربتی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه بانوان منطقه ۱۹

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۹، از اجرای طرح ضربتی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه بانوان این منطقه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارن، گفت: طرح ضربتی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با مشارکت بانوان منطقه ۱۹، به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در جنوب شهر تهران از مرداد ماه سال ۹۲ آغاز و در دست اجرا است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: نشست‌های توجیهی در خصوص اجرای این طرح در محله‌های خنای آباد جنوبی، شکوفه شمالی، نعمت‌ آباد و رسالت به صورت روتین برگزار می‌شود.
جوادی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: تشکیل گروه‌های همیار بانوان ویژه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جنوب شهر تهران، برگزاری نشست‌های توجیهی، معرفی طرح ایده‌پردازی در زمینه پروژه‌های اجتماعی در این طرح انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: راه‌اندازی ۲۰ کارگاه عمومی، تخصص و تسهیل گری در محلات پایلوت، هدایت و اجرای طرح کوچک محلی توسط بانوان محله تا پایان  شهریور ماه از اقدامات اجرایی این طرح است.
جوادی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۸ افزود: جلوگیری از سوء مصرف مواد مخدر در بین بانوان، ایجاد ساز و کارهایی به منظور رصد مستمر وضع بانوان، برنامه‌ریزی لازم جهت آموزش و ظرفیت‌سازی خانواده‌ها، پیشگیری از رفتارهای مخاطره‌آمیز، توسعه زیرساخت‌ها برای دسترسی بانوان به خدمات و مراقبت‌های اجتماعی، توانمندسازی و شبکه‌سازی کانون‌های مردم نهاد از اقدامات دیگر معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۹ است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.