کاهش قیمت تمام شده و افزایش سرعت و کیفیت پروژه‌ها

به گزارش دنیای خودرو مهندس علی شیخ زاده مدیرعامل شرکت تام ایران خودرو، با اشاره به این موضوع خاطرنشان کرد: شرکت تام به عنوان یکی از شرکت‌های فعال EPC کار در صنایع مختلف، خودرو، نفت، گاز و پتروشیمی، نیرو، ریلی، معدنی و کنترل و ابزار دقیق در نظر دارد با توجه به توسعه بازار خوبی که در هرکدام از این حوزه‌ها به انجام رسیده، ضمن تلاش برای تسریع در روند اجرای پروژه‌ها، از حداکثر توان داخلی برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی و صنعتی کشور استفاده کند.

وی بابیان این که درحال حاضر در بسیاری از صنایع با فناوری بالا با محدودیت‌های واردات مواجه هستیم، تصریح‌کرد: اجرای پروژه‌های بزرگی مثل اتوماسیون مس سرچشمه، ورود به عملیات احیای یکی از بزرگترین کوره‌های ذوب‌آهن داخلی و تاسیسات میعانات گازی، منوریل کرمانشاه و سایر پروژه‌های مشابه ما را به این خودباوری رسانده که توان فنی مهندسی داخلی امکان انجام کارهای بزرگ صنعتی را نیز دارد و جالب است که پس از انجام برخی پروژه‌ها شرکت‌های خارجی به دنبال پروسه کار انجام شده توسط نیروهای داخلی هستند.

مدیرعامل تام ایران‌خودرو چابک‌سازی، انعطاف پذیر کردن پروژه‌ها و توجه ویژه به کاهش قیمت تمام شده و زمان اجرای پروژه‌ها و ورود به بازارهای صادراتی جدید را رویکرد جدید این شرکت برشمرد.

مهندس شیخ زاده میانگین پیشرفت‌ پروژه‌های غیر خودرویی تام را بیش از ۲۵ درصد اعلام و تاکید کرد: میانگین پیشرفت پروژه‌های خودرویی تام نیز ۷۳٫۵ درصد است که یکی از مهمترین این پروژه‌‌ها خودرو ملی دنا است که امسال عملیات اجرایی آن به اتمام می‌رسد. البته فاز تکمیلی تولید خودروی رانا، پروژه U90 و توسعه و بهینه‌سازی خطوط تولید از دیگر فعالیت‌های خودرویی تام محسوب می‌شود.


دنیای خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.