کاهش نرخ رشد جمعیت جوامع شیعی از توطئه‌های بین‌المللی است

۲۴ آبان ،

کریمی‌اصفهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار گفت: نیروی انسانی هر کشور سرمایه آن کشور است و در این جهت باید ضمن سیاست‌‌گذاری‌های جدید در جهت افزایش نرخ رشد جمعیت، برای تربیت و پرورش این نسل نیز تلاش کرد.

احمد کریمی‌اصفهانی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره به اهمیت وجود جامعه جوان در کشور اظهار کرد: امروز جمعیت کشور، جوان و پویاست و سبب پیشرفت کشور می‌شود.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار با بیان این مطلب که امکانات ما پاسخگوی جمعیت بالا نیز خواهد بود، گفت: سیاست شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر نیز از توطئه‌های بین‌المللی است که جوامع شیعی را رو به پیری ببرند.

وی افزود: نیروی انسانی هر کشور سرمایه آن کشور است و در این جهت باید ضمن سیاست‌‌گذاری‌های جدید در جهت افزایش نرخ رشد جمعیت، برای تربیت و پرورش این نسل نیز تلاش کرد.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار در پایان با اشاره به این نکته که باید با بسترسازی‌های فرهنگی بستر خانواده‌ها را مستحکم کرد، خاطرنشان کرد: اگر از جنبه‌های اسلامی استفاده کنیم و طبق آموزه‌های آن پیش رویم می‌توانیم به این فرهنگ‌سازی کمک کنیم و البته در کنار این‌ها باید تسهیلاتی نیز برای خانواده‌ها در نظر گرفت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.