کاپیتان فصل قبل نفت تهران به پاس همدان پیوست

‌ در تحولات جدید،””فرج ا… یثربی””پس ازکشمکش فراوان برای انتخاب سرپرست جدید تیم پاس، بر صندلی این سمت تکیه زد.

 پیش از این، کمال عربیان با حکم عباس صوفی سرپرست سابق باشگاه پاس همدان این سمت را عهده دار بود اما به گفته مسوولان باشگاه پاس وی به دلیل مشغله کاری حاضر به ادامه همکاری نشد.

 یثربی که بارها به عنوان گزینه سرپرستی تیم پاس مدنظر بود، به رغم اختلاف نظرها و مخالفت های غیرعلنی، صاحب قرعه شد و در این سمت قرار گرفت.

 فرج الله یثربی پیشکسوت داوری با دریافت حکم از سوی عبدالحمید رمضانی مدیرعامل باشگاه پاس، به سمت سرپرستی تیم فوتبال پاس همدان منصوب شد.

 یثربی که از داوران بازنشسته کشور است، روز گذشته رسما در جمع بازیکنان پاس معرفی شد و کار خود را به عنوان سرپرست جدید تیم پاس آغاز کرد.

 همچنین شنیده می شود ، با گذشت یک هفته از صدور حکم عبدالحمید رمضانی از سوی هیات مدیره باشگاه پاس، هنوز مشخص نشده که وی مدیرعامل باشگاه است یا سرپرست باشگاه!

 سایت رسمی باشگاه پاس نیز در اخبار خود به این موضوع دقت نکرده و در برخی اخبار عنوان سرپرست و در برخی خبرها نیز به عنوان مدیرعامل از وی یاد می کند.

 از سویی دیگر قاسم پوراسدالله و محسن پورحاجی مدافعان شمالی فوتبال کشورمان با عقد قرارداد های یک و سه ساله به عضویت تیم فوتبال پاس در آمدند.

 این دو مدافع کناری که فصل گذشته را در تیم های شهرداری بندرعباس و نساجی قائم شهر سپری کرده بودند، در فصل جدید با پیراهن تیم پاس به میدان خواهند رفت.

 همچنین خبرهای تایید شده حاکی است ، حمید رضا فتحی مدافع میانی و کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران به پاس پیوسته است .

 فتحی که فصل گذشته بازی های درخشانی را در خط دفاعی تیم نفت تهران نشان داد و در ابتدای این فصل نیز به تیم گهر درود پیوسته بود، روز گذشته و بعد از فسخ قرارداد با تیم گهر، با امضای قراردادی یکساله به عضویت تیم فوتبال پاس در آمد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.