کدام خودروها افزایش تولید داشتند؟

 کدام خودروها افزایش تولید داشتند؟

کدام خودروها افزایش تولید داشتند؟

ممتازنیوز: شهریورماه امسال در حوزه خودروهای سواری، تولید پژو ۴۰۵ انژکتوری، مگان، سه مدل ام.وی.ام و نسیم و صبا دوگانه‌سوز افزایش یافته است.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایسنا، براساس آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت، در شهریورماه امسال تولید برخی سواری‌ها رشد قابل توجهی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده است.
در این مدت تولید پژو ۴۰۵ انژکتوری از هزار و ۸۶۴ دستگاه در شهریور سال گذشته به سه هزار و ۱۸۳ دستگاه در شهریورماه امسال افزایش یافته که رشد ۷۰٫۸ درصدی را نشان می‌دهد. تولید مگان نیز با ۱۲٫۴ درصد رشد از ۸۹۴ دستگاه به هزار و ۵ دستگاه افزایش یافته است.
تولید ام.وی.ام ۵۳۰ نیز با رشد ۳۵۰٫۳ درصدی از ۴۳۱ دستگاه در شهریور ماه سال ۹۰ به هزار و ۹۴۱ دستگاه در شهریور ماه امسال افزایش یافته است. تولید ام.وی.ام ۱۱۰ چهار سیلندر نیز با رشد ۲۱٫۲ درصدی از ۳۳۵ دستگاه به ۴۰۶ دستگاه رسیده است.
در این مدت ام.وی.ام X33 نیز با افزایش تولید از ۵۷۶ دستگاه در شهریور ماه سال گذشته به دو هزار و ۱۱۶ دستگاه در شهریور ماه امسال رشد ۲۶۷٫۴ درصدی را تجربه کرده است.
شهریور ماه امسال تولید نسیم و صبا دوگانه‌سوز با ۱۰۹٫۱ درصد رشد از هزار و یک دستگاه در شهریور سال گذشته به دو هزار و ۹۳ دستگاه افزایش یافته است.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.