کرانچار:مذاکره با پرسپولیس حدس و گمان است

۲۶فروردین۱۳،

 زلاتکو کرانچار در صحبت با دوربین‌های تلویزیونی در مورد داوری دیدار استقلال و سپاهان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: نحوه داوری به شکلی بود که سرنوشت قهرمان لیگ را در ابهام قرار داد. در کنفرانس مطبوعاتی نیز اعلام کردم از عملکرد داوری راضی نیستم، دو کارت زردی که به طالبی داده شد مقدار زیادی سختگیرانه بود. در صحنه گل استقلال قبل از اینکه بازیکن این تیم صاحب توپ شود و بخواهد سانتر کند او در موقعیت آفساید قرار داشت. این تصمیمات سبب شد در ابهام به سر ببریم و تیم‌ها ندادند که سرنوشتشان به چه شکلی است. دوست داشتیم امروز تکلیف قهرمان مشخص شود.

به گزارش فارس، وی در مورد مکان نامعلوم فینال جام حذفی گفت: در همه جای دنیا مکان فینال قبل از سر رسیدن این مسابقه مشخص می‌شود اما اکنون تیم‌های فینالیست معلوم شدند اما هنوز جایی که قرار است در آن بازی برگزار شود معلوم نیست، این اتفاق غیر منطقی است، فکر می‌کنم برای اینکه نفع دو باشگاه در نظر گرفته شود نام شهرهایی که می‌توانند میزبان باشند در یک جام قرار داده شود و از بین آن یک شهر انتخاب شود.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه خوروش سرپرست تیم‌شان اعلام کرده برنامه‌ریزی‌ها به شکلی رقم می‌خورد که سپاهان قهرمان نشود، عنوان کرد: هر ۴ روز و در برخی اوقات هر دو روز یک‌بار به میدان رفتیم، ۴ بازی پیاپی و سنگین را پشت سر گذاشتیم که یکی از این دیدارها نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل استقلال بود که هر دو تیم در آن دیدار پرفشار و پرنوسان متضرر شدند.

وی افزود: سپس در دو روز بعد در خانه با الاهلی بازی کردیم که دیدید به چه شکلی شکست خوردیم. ۴ روز بعد با نفت تهران روبرو شدیم و پس از آن به مصاف الاهلی عربستان رفتیم. امروز هم با استقلال بازی داشتیم که شرایط این مسابقه به صورت مبهمی شکل گرفت.

کرانچار خاطرنشان کرد: به عنوان مربی و بازیکن تجربه حضور در لیگ‌های مختلفی را داشته‌ام، معمولاً برنامه لیگ را با در نظر گرفتن تعطیلات برنامه تیم ملی و … در ابتدای فصل مشخص می‌کنند نه اینکه اکنون هرچند وقت یک‌بار به صورت اتفاقی بازی را در نظر بگیرند و اصلاً معلوم نباشد که آیا جام حذفی برگزار می‌شود یا نه، فکر می‌کنم تعطیلی‌های زیادی که برای تیم ملی بود سازمان لیگ را دچار مشکل کرد.

کرانچار در مورد شایعه حضورش در پرسپولیس عنوان کرد: صحبت‌هایی که مطرح می‌شود حدس و گمان رسانه‌ها و شاید مسئولان پرسپولیس است که من اطلاعی از آن ندارم، به عنوان یک مربی که دارای سابقه حرفه‌ای هستم تمام فکر و ذهنم معطوف به باشگاه سپاهان است و نه افکارم و نه زمان اجازه می‌دهد که اکنون به چنین موضوع‌هایی فکر کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.