کربکندی: کم‌کارها در اختیار باشگاه قرار می‌گیرند

رسول کربکندی اظهار کرد: بارها به بازیکنانم گفته‌ام اگر در حد و اندازه خودشان بازی کنند، هیچ تیمی حریف ما نمی‌شود و در بین دو نیمه بازی با سایپا هم به بازیکنان تیم گفتم، باید با وجودی که سه گل در نیمه نخست به ثمر رسانده‌اید، بازی را کنترل کرده و با تدبیر زیادی بازی کنید.

وی افزود: در کمال تأسف هر چه به بازیکنان در نیمه دوم تذکر دادم تا در برابر سایپا عقب نکشند، فایده‌ای نداشت و نزدیک بود بازی را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: در تمام بازی‌هایی که تا به اینجای کار داشته‌ایم، گل دریافت کرده‌ایم، اما باید این راحت گل خوردن تیممان را از بین ببریم.

وی تاکید کرد: بازیکنانی که در بازی با سایپا به صورت تعویضی وارد زمین شدند، خوب بازی نکردند و اگر احساس کنیم بازیکنی کم کاری می‌کند، چون پای آبروی ما و باشگاه در میان است، آنها را در اختیار باشگاه قرار می‌دهیم و باشگاه هم باید با آنان برخورد کند.

کربکندی ادامه داد: بازیکنان ما تا به اینجای کار تنها سه تا چهار ماه حقوق طلبکار هستند و این در صورتی است که برخی از باشگاه‌های دیگر همین ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را نیز به بازیکنانشان پرداخت نکرده‌اند و ما دیگر به هیچ عنوان این بهانه‌ها را برای کم کاری بازیکنان قبول نمی‌کنیم.

وی افزود: عمده‌ترین اشکال تیم ما این است که بسیار راحت گل می‌خوریم و در صورتی که بتوانیم این اشکال را برطرف کنیم می‌توانیم در آینده شرایط بهتری داشته باشیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.