کروم بوک پیکسل،ساده اما بی نظیر + معرفی

فروردین ۱۴۰۳

رایانه قابل حمل کروم بوک پیکسل ساده به نظر می رسد،اما در پس این سادگی قابلیت های بسیاری نهفته است.

به گزارش اورژانس IT ممتاز نیوز،کروم بوک پیکسل محصولی از گوگل است.این رایانه قابل حمل دارای نمایشگری با حداکثر کیفیت می باشد.این نمایشگر ۱۲٫۸۵ اینچی دارای قابلیت تفکیک پذیری ۲۵۶۰ در ۱۷۰۰ پیکسل بوده و زاویه دید این نمایشگر ۱۷۸ درجه می باشد و قابلیت لمسی چندگانه با شیشه گوریلا از دیگر قابلیت های آن می باشند.تراکم پیکسل این نمایشگر در هر اینچ نیز ۲۳۹ است.

اما در خصوص قطعات سخت افزاری نیز باید گفت که قلب تپنده این دستگاه پردازشگر دو هسته ای اینتل Core i5 با سرعت ۱٫۸ گیگاهرتز است.ظرفیت حافظه رم کروم بوک پیکسل نیز چهار گیگابایت و از نوع DDR3 می باشد.این دستگاه دارای کارت گرافیک اینتل اچ دی ۴۰۰۰ می باشد و باتری آن می تواند تا ۵ ساعت کار کند.ظرفیت حافظه داخلی این دستگاه نیز ۳۲ و ۶۴ گیگابایت و از نوع درایو حالت جامد (SSD)   است.

از نظر درگاه های ارتباطی نیز کروم بوک پیکسل در مدل هایی با پشتیبانی از نسل چهارم شبکه های بی سیم (LTE)  و شبکه های وای فای عرضه می گردد.این دستگاه دارای بلوتوث نسخه ۳ می باشد و دو درگاه USB به همراه درگاه خواندن کارت حافظه روی آن نصب شده است.

کروم بوک پیکسل با قابلیت کار در شبکه های بی سیم نسل چهارم ۱۴۴۹ دلار و با قابلیت کار در شبکه های بی سیم قدیمی ۱۲۹۹ دلار قیمت دارد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.