کمیسیون برنامه ریزی آموزش های تکمیلی بین سطوح تشکیل می گردد

۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

به منظور تسریع و تسهیل در برنامه ریزی و تصویب دوره های کوتاه مدت مهارتی کمیسیون برنامه ریزی آموزش های تکمیلی بین سطوح تحصیلی و آموزشی خاص تشکیل می گردد.

دکتر علی معصومیان، رئیس مرکز آموزش های عالی آزاد خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این کمیسیون به منظور تسریع و تسهیل در برنامه ریزی و تصویب دوره های کوتاه مدت مهارتی و اجرایی نمودن نظام تک پودمان تشکیل شده است.

وی افزود: برنامه ریزی آموزشی و تکمیلی بین سطوح تحصیلی و آموزش های آزاد خاص در شورای برنامه ریزی آموزشی در این کمیسیون انجام می گردد.

وی با بیان اینکه اولین جلسه این کمیسیون با حضور دکتر برزویی، معاون آموزشی دانشگاه جامع انجام شد خاطرنشان نمود: اعضای این کمیسیون شامل معاونت آموزشی دانشگاه، سرپرست مرکز آموزش عالی آزاد و خاص، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه،‌ معاون سنجش و خدمات آموزشی دانشگاه کمیته تعیین شهریه دانشگاه، مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی مهارتی، رئیس مرکز آموزش های مهارتی می باشد.

وی گفت: ۵ نفر از شورای برنامه ریزی علمی کاربردی و ۴۰ نفر از روسای موسسات آموزش علمی کاربردی نیز در این شورا عضو می باشد.

وی افزود: کمیته زیر مجموعه این کمیسیون شامل صنعت، مدیریت کشاورزی، فرهنگ و هنر و خدمات اجتماعی و زبان خارجه فناوری اطلاعات و آموزش های حاصل و مجازی می باشد./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.