کنسرت مشترک هادی منتظری و خواجه نوری در تالار وحدت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

کنسرت مشترک هادی منتظری و داریوش خواجه نوری یکم و دوم اردیبهشت ماه سال جاری در تالار وحدت برگزار می‌شود.

هادی منتظری، نوازنده کمانچه در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که قرار است این کنسرت اول و دوم اردیبهشت ماه سال جاری در تالار وحدت برگزار شود.

این نوازنده کمانچه در ادامه بیان کرد: در این کنسرت به همراه داریوش خواجه نوری به اجرای برنامه می‌پردازیم که من به عنوان نوازنده کمانچه در این کنسرت حضور دارم. این کنسرت به اجرای قطعاتی از موسیقی پاپ و فلامنکو اختصاص دارد.

منتظری در ادامه دربارهٔ اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این کنسرت محمد علی خواجه نوری (گیتار)، نوید ایزد گشسب (گیتار)، فرشید پاتینیان (کنترباس)، رامین اتابکی (کی بورد، پیانو، ساکسیفون)، بهنام سماواتی (پرکاشن)، صابر جعفری (پرکاشن)، فرید حسین‌پور (گیتار الکتریک)، آشور مرادیان (درام)، کیانا کیارس، سحر می‌رهاشمی، فروغ فضلی و مارال گشتی فرد (کر) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.

این نوازنده دربارهٔ قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا شود، خاطرنشان کرد: در این کنسرت ۱۶ قطعه موسیقی از موسیقی پاپ و فلامکنو اجرا می‌شود که نام بعضی از قطعات با تو بی‌تو، بارن، ساز بارون، مرغ زخمی، آبی، پرنده، رقص کولی ۲، دنیای رنگی، کلبه، رقص کولی ۱، افق، حکومت نظامی، مرغ پنهان، تکنوازیر، رقص آتش و رومبا است.

 پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.