کنگره و بزرگداشت آیت ‌الله مشکینی بزودی برگزار می گردد

۱۱خردادماه،

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اولویت وزارت ارشاد درخصوص تجلیل و تکریم از علما و بزرگان کشور در چهارساله قبل اشاره از برگزاری کنگره و بزرگداشت آیت الله مشکینی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ” سید محمد حسینی ” در ادامه سفر خود به استان قم با حضور در موسسه دارالحدیث از نزدیک با فعالیت‌های این موسسه آشنا شد.  
وی در بازدید که آیت‌الله ری‌شهری مسئول این موسسه حسینی را همراهی از نزدیک درجریان فعالیتهای این موسسه قرار گرفت.  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های موسسه دارالحدیث از آمادگی کامل وزارت ارشاد برای همکاری با این موسسه خبر داد تا به کمک هم بتوانیم در گسترش معارف ناب اسلامی تلاش کنیم.  
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه همچنین به برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در ماههای آینده و همزمان با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه از آثار فاخر قرآنی رونمایی و به مخاطبان ارائه می‌شود.
حسینی گفت :در کنار رونمایی از آثار فاخر قرآنی، تجلیل از بزرگان ادب و هنر و همچنین معارف اسلامی نیز در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.
وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی و بزرگداشت شاعر بزرگ صائب تبریزی در هفته قبل از برگزاری کنگره و بزرگداشت آیت الله مشکینی در آینده نزدیک خبر داد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت معرفی اهل بیت(ع) تصریح کرد: در این راستا دانشنامه امام رضا(ع) را در دستور تدوین قرار داده‌ایم که کارهای مقدماتی آن انجام شده و در نهایت کار ارزنده و ماندگاری می گردد.
 وی یادآور شد: برگزاری دوره‌های آموزشی در خصوص سیره امام رضا(ع) هم از دیگر برنامه‌هایی است که در گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) برگزار شده که هدف از آن آشنایی هنرمندان با زندگی آن حضرت (ع) و استفاده از این آموزش‌ها در خلق آثاری عمیق و پر محتواست.
وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور شرکت در چند برنامه فرهنگی و هنری به استان قم سفر کرد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.