کوچکترین تعرض رژیم صهیونیستی به ایران این رژیم را از کره زمین محو می کند

فروردین ۱۴۰۳

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید به این نکته توجه داشت که همان‌طور که در قبل رژیم صهیونیستی جرات نکرده گلوله‌ای به سمت ایران شلیک کند در آینده هم نمی‌تواند کاری از پیش ببرد زیرا می‌داند که کوچکترین تعرض علیه جمهوری اسلامی ایران به منزله نابودی رژیم اشغالگر قدس بر روی زمین است.

سید حسین نقوی‌حسینی نماینده ورامین در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات بنیامین نتانیاهو در مورد فعالیت هسته‌ای ایران و تهدید به حمله گفت: نتانیاهو نمی‌تواند در مورد ایران و فعالیت‌های هسته‌ای ایران اظهارنظر کند چه برسد به این که بخواهد جمهوری اسلامی را تهدید کند، مطمئنا رژیم اشغالگر قدس در جایگاهی نیست که بخواهد چنین اقدامی را انجام دهد.
 
وی در ادامه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ نظامی اگر اراده کند رژیم صهیونیستی را محو خواهد کرد.
 
نقوی‌حسینی ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس بارها این گونه تهدیدات را مطرح کرده که این رفتار خلاف عرف بین‌المللی است.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: باید به این نکته توجه داشت که همان‌طور که در قبل این رژیم جرات نکرده گلوله‌ای به سمت ایران شلیک کند در آینده هم نمی‌تواند کاری از پیش ببرد زیرا می‌داند که کوچکترین تعرض علیه جمهوری اسلامی ایران نابودی رژیم اشغالگر قدس بر روی زمین است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما نتانیاهو را در جایگاهی نمی‌بینیم که بخواهیم به حرف‌های او عکس العمل نشان داده و تصمیم اتخاذ کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.