کی روش به هیچ کس اعتماد ندارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ جمعه ۱۹م آبان ۹۱،

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: باید به باشگاه ها و مربیان لیگی اعتماد نمود ولی کی روش به هیچ کس اعتماد ندارد.

منصور پور حیدری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  کی روش مربی بزرگی است با تیم ها وبازیکنان بزرگ کار نموده است ولی برنامه های که برای فوتبال ایران دارد به هیچ  وجه در فوتبالمان جواب نداده است چون هیچ گاه برنامه های او در فوتبال ما جواب نمی دهد.

 وی ادامه داد:  تعطیلی های که برای لیگ ما از سوی کی روش اتخاد می گردد به هیچ عنوان در فوتبال روز دنیا به کار برده نمی شود.
پور حیدری  در مورد حذف جام جذفی برای بازی های ملی گفت: آینده فوتبالمان چه خواهد شد که رقابت های جام حذفی  از بین برود برای آوردن کی روش به فوتبال ایران کل بها شده است ولی فوتبال ایران در طول این مدت پیشرفت نموده است.
وی ادامه داد: اگر بازی های مقدماتی جام جهانی ایران را آنالیز کنیم در این بازی ها چه اتفاقاتی و پیشرفت های برای فوتبالمان افتاده است ما پیشکسوتان برای صعود تیم ملی کشورمان دنبال تصمیم گیری های فدراسیون فوتبال و سرمربی  تیم هستیم و به بهترین شکل از آنها حمایت می کنیم.

 پور حیدری خاطر نشان نمود:  در دوران حضورم در تیم ملی  و مسئولیت سرمربی گری با تیم های دانمارک، آمریکا، مکزیک، اکوادور و ژاپن بازی نمودیم ولی لیگ را هیچ گاه تعطیل نمی نمودیم به طور مثال برای بازی با دانمارک که قرار بود به دانمارک برویم، پنج شنبه لیگ برگزار شد نفرات تیم ملی را جمعه جمع نمودیم یکشنبه بازی نمودیم.

وی ادامه داد:  تعطیلی بلند مدت در لیگ معنا ندارد و برای هر بازی  ملی با تعطیلات چند روزه مواجه هستیم که این مسئله به تیم های باشگاهی ضربه می زند.
 پور حیدری تصریح نمود:  وقت سرمربی گری ام در تیم ملی  لیگ را تعطیل نمی نمودیم چون  به باشگاهها اعتماد داشتیم ولی کی روش به مربیان باشگاهها اعتماد ندارد و این مورد برای فوتبالمان بد و مضرر است.

وی در پایان گفت:  بازیکنان لیگ وقتی پس از چند بازی می خواهند با هم هماهنگ بشوند به یک باره لیگ تعطیل می گردد من برای تیم استقلال نگرانم و از این رو کادر فنی تیم مان  چه گناهی دارد که تا تیم می خواهد شکل بگیرد لیگ  تعطیل می گردد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.