گوگل و عینک هوشمند

۰۵م اسفند ،

فاوانیوز: کاربران عادی اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی می‌توانند عینک الکترونیکی و هوشمند Google Glass را با قیمت کمتر از ۱۵۰۰ دلار خریداری کنند.

در حالی که طی چند روز قبل خبرها و شایعات فراوان در مورد اولین عینک الکترونیکی هوشمند گوگل انتشار یافته است، سرانجام تایید شد که کاربران تا پایان سال ۲۰۲۴ میلادی می‌توانند این محصول را با قیمتی کمتر از ۱۵۰۰ دلار خریداری کنند.

منابع آگاه گزارش دادند که کاربران عادی اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی می‌توانند عینک الکترونیکی و هوشمند Google Glass را با قیمت کمتر از ۱۵۰۰ دلار خریداری کنند.

شرکت گوگل زمانی که سال قبل برای اولین بار طرح Project Glass را مطرح کرد، توضیح داد که محصول نهایی آن یعنی عینک هوشمند Glass را سال ۲۰۲۴ وارد بازار می‌کند. اما این طور که به‌نظر می‌رسد طی ماه‌های قبل سرعت مراحل تولید این محصول افزایش یافته است و توسعه‌دهندگان آن در شهرهای سانفرانسیسکو و نیویورک آمریکا اعلام کردند که کاربران در اواخر امسال می‌توانند این عینک هوشمند را با پرداخت کمتر از ۱۵۰۰ دلار به چشمان خود بزنند.

شرکت گوگل همچنین پایگاه اینترنتی اینترنتی ویژه‌ای را برای عینک هوشمند Glass راه‌اندازی کرده است که تصاویر ویدیویی انتشار یافته در آن نحوه کار کردن این محصول را نشان می‌دهد.

انتشار خبرها در مورد تکمیل و توسعه Google Glass در حالی بوده است که به صورت همزمان مراکز رسانه‌ای خبر از راه‌اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای گوگل داده‌اند و اعلام کردند که این فروشگاه‌ها محصولاتی از قبیل Glass عرضه خواهد شد.

همچنین تایید شده است که این عینک هوشمند از طریق سیستم ارتباطی بلوتوث به انواع گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید و آیفون متصل می‌شود و قادر است از طریق شبکه بی‌سیم Wi-Fi، ۳G یا ۴G به ارسال و دریافت اطلاعات بپردازد.

منبع: آی تی ایران

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.