یونیسف هم پاداش مسلمان کشی دولت میانمار را داد

۲۰ آبان ،

این قرارداد با توجه به تحت فشار بودن دولت میانمار، همچون برگ برنده ای برای این کشور است تا از فشار فزاینده کشورهای مسلمان و گروههای مستقل حقوق بشری خارج شود.

به گزارش تفسیری مجله شبانهممتازنیوز، پس از قتل عام مسلمانان مظلوم میانمار و رانده شدن آنها از محل زندگی خود، مسئولان کشورهای اروپایی قول همکاری و سرمایه گذاری در این کشور را داده اند و به نوعی، ضمن چشم پوشی کردن بر این جنایت ها، دولت این کشور را در ادامه راه ضدحقوق بشری خود تشویق کردند.

اکنون نیز مقامات دولتی میانمار و صندوق کودکان سازمان ملل متحد درباره رفع نیازهای کودکان قرارداد همکاری منعقد کردند تا نشان دهند تنها چیزی که برای این سازمانهای جهانی مهم نیست، جان و حرمت مسلمانان است.

آنطور که رسانه های شرق آسیا خبر داده اند داخین سان یی، معاون وزیر برنامه ریزی ملی و توسعه اقتصادی میانمار در گفتگو با رامش شراستا، نماینده صندوق کودکان سازمان ملل متحد با انعقاد قراردادی بر ادامه همکاریها در حمایت از رشد و توسعه نیازهای کودکان تاکید کرد.

تلاش برای سلامتی و رشد و توسعه کودکان، دسترسی به آب آشامیدنی، ایجاد محیط زیستی سالم، برخورداری از بهداشت فردی، رفع نیازهای اولیه آموزش و رفع تبعیض جنسیتی، مبارزه با بیماریهایی همچون ایدز، حمایت از کودکان، نظارت و ارزیابی خدمات اجتماعی از جمله مهمترین محورهایی است که در قرارداد حمایت از نیازهای کودکان با یونیسف درج شده اما هیچ اشاره ای به وضعیت نامناسب کودکان مسلمان نشده است.

این قرارداد با توجه به تحت فشار بودن دولت میانمار، همچون برگ برنده ای برای این کشور است تا از فشار فزاینده کشورهای مسلمان و گروههای مستقل حقوق بشری خارج شود و خود را حکومتی انسان دوست و همکار با سازمانهای جهانی نشان دهد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.