یک بازیگر دیگر به فیلم مارتین اسکورسیزی اضافه شد

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم را مارتین اسکورسیزی کارگردانی می‌کند و شرکت «رد گرانیت پیکچر» تهیه‌کننده آن است.
 

«گرگ وال استریت» بر مبنای کتاب خاطرات پرفروش جردن بلفورت، کارگزار بورس سابق اهل لانگ آیلند ساخته می‌شود. فیلم این ماه در نیویورک کلید می‌خورد.
 

متیو مکاناهی نقش مارک هانا یکی از اولین روسای بلفورت (دی‌کاپریو) و معلم او را بازی می‌کند.
 

جونا هیل، ژان دوژاردن، راب راینر، کایل چندلر، مارگوت رابی، جان برنتال، کریستین میلیوتی، پی. جی. بیرن و ایتن ساپلی دیگر بازیگران «گرگ وال استریت» هستند.
  

فیلمنامه را ترنس وینتر («سوپرانوها» و «امپراتوری پیاده‌روی تخته‌کوب») نوشته که روایتی از ظهور و سقوط دراماتیک بلفورت در وال استریت، همین طور سبک زندگی پرآشوب و زندگی شخصی پرتلاطم او شامل اعتیادش به مواد مخدر و الکل است.

بلفورت سال ۱۹۹۸ به جرم جعل اوراق بهادار و پولشویی محکوم شد و ۲۲ ماه را در زندان فدرال گذراند. او از آن زمان تاکنون زندگی آرامی دارد و به عنوان مشاور شرکت‌ها فعال است.
 

دی کاپریو و اسکورسیزی جزو تهیه‌کنندگان «گرگ وال استریت» هستند.
 

اسکورسیزی اولین بار سال ۲۰۰۷ چند ماه پس از آنکه برای فیلم «مردگان» جوایز اسکار بهترین فیلم و کارگردان را دریافت کرد، درگیر این پروژه شد. آن زمان قرار بود استودیو برادران وارنر «گرگ وال استریت» را تهیه کند، اما به دلیل درگیری اسکورسیزی در پروژه‌های مختلف قید ساخت فیلم زده شد.

اسکورسیزی فوریه ۲۰۱۱ به طور رسمی اعلام کرد «گرگ وال استریت» را مقابل دوربین می‌رود، اما بعد کار روی فیلم «هوگو» را شروع کرد.
 

مکاناهی این روزها دو فیلم «مایک جادویی» و «جو قاتل» را روی پرده سینماها دارد. او دو فیلم «گزارشگر» و «گِل» را هم آماده نمایش دارد که هر دو ماه مه پیش برای اولین بار در دنیا در بخش مسابقه رسمی جشنواره کن روی پرده رفتند.
 

«تک‌ستاره»، «زمانی برای کشتن»، «تماس»، «آمیستاد»، «یو-۵۷۱»، «ما مارشال هستیم»، «تندر استوایی» و «وکیل لینکلن‌سوار» از دیگر فیلم‌های این بازیگر ۴۳ ساله متولد تگزاس است.
 

هالیوود ریپورتر / ۲ اوت / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.