یک فعال دانشجویی:برگزاری پر شور انتخابات با قانون‌مداری محقق می‌شود

۰۲خردادماه،

325-11.jpg

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: تبعیت نامزدهای انتخابات از قانون سبب برگزاری پر شور انتخابات می‌شود.

محمد پهلوان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که که تمام ارگان‌ها،‌رسانه‌ها، سیاستمداران و مردم نقش مهمی در ایجاد یک حماسه پر شور دارند، اظهار کرد:رسانه ملی باید امکانات برابری را در اختیار نامزدهای تاید صلاحیت شده قرار دهد.

وی همچنین گفت: رسانه ملی باید یک فضای باز را ایجاد کند تا نامزدها، آزادانه نظرات خود را بیان کنند. مردم اطلاعات خود را در زمینه انتخابات از طریق صدا وسیما دنبال می‌کنند و رسانه ملی باید سوالات و مطالبات مردم را به نامزدها منتقل کند.

این فعال دانشجویی در ادامه با اشاره به این‌که رسانه ملی نباید اجازه دهد فضای تخریب بوجود بیاید، خاطر نشان کرد: اگر صدا و سیما بخواهد در یک فضای ابهام آلود عمل کند، از پرشوری فضای سیاسی کشور کاسته می‌شود.

پهلوان در ادامه با اشاره به این‌که گروه‌های سیاسی باید از نظرات شورای نگهبان تبعیت کنند، تصریح کرد: نامزدها و رسانه‌ها نباید اجازه دهند، عده‌ای با مطرح کردن مسایل غیرواقعی، آرامش سیاسی جامعه را دچار مشکل کنند.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان همچنین افزود:نامزدها باید برنامه‌های خود را به صورت شفاف برای مردم شرح دهند و از توهین و تخریب اجتناب کنند و تنها خود را اثبات کنند.

این فعال دانشجویی در پایان گفت: تمام نامزدها و گروه‌های سیاسی باید تابع قانون باشند، زیرا اشخاصی که در حال حاضر قانون‌شکنی کنند، هیچ‌گاه زیر بار قانون نمی‌روند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.