یک چهارم انگلیسی‌ها از استرس رنج می‌برند

۲۲م دیماه ،
ممتاز نیوز: تحقیقات تازه در انگلیس حاکی است که یک چهارم شهروندان انگلیسی از استرس و تنش روزانه رنج می‌برند.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از فارس، تحقیقات تازه نشان می‌دهد: حدود یک چهارم اشخاص بالغ در انگلیس هر روز از استرس و خستگی مفرط رنج می‌برند.

این تحقیقات را یک موسسه خیریه سلامت ذهنی انگلیسی انجام داده است.

نتایج این تحقیقات حاکی است: ۲۴ درصد انگلیسی‌های بالغ اذعان کرده‌اند که هر چند روز یکبار دچار تنش شدید می شوند و ۵۹ درصد هم اذعان کرده‌اند که زندگی آنها پراسترس تر از ۵ سال پیش شده است.

به گزارش روزنامه دیلی استاردر این تحقیقات آمده است: علل اصلی ایجاد استرس و خستگی مفرط، پول و فشار کاری است.

اندرو مکلوچ، مدیرعامل موسسه سلامت عقلی انگلیس گفت: تأثیر مشکلات مالی بسیاری از مردم را تحت فشار نگرانی از بیکاری و نداشتن مسکن و افزایش سطح بدهی‌ها قرار داده است که این نتایج غیرمنتظره نیست.

وی افزود: فشارها می‌تواند به مشکلات خطرناکی برای سلامت روانی مثل افسردگی مبدل شود و این وضعیت همچنین می‌تواند خطر ابتلا به بیماریهای جسمی مثل بیماریهای قلبی را افزایش دهد.

مکلوچ تصریح کرد: تحقیقات ما نشان داد بسیاری از انگلیسی‌ها همچنان به رسیدگی به مشکل تنش و خستگی مفرط اولویت نمی‌دهند.

وی بر اهمیت آگاهی زودهنگام از علائم استرس تاکید کرد زیرا این امر می‌تواند به تعیین شیوه‌های برخود با آن کمک کرده و از پناه بردن اشخاص به شیوه‌های ناسالم برای همزیستی با استرس نظیر سیگار کشیدن یا مصرف مشروبات الکلی جلوگیری کند.

وی از دولت انگلیس خواست تا کمکهای علمی بیشتری ارائه کند تا مردم بتوانند به شیوه بهتری با تنش و خستگی مفرط خود مقابله کنند.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.