۱۸ آبان، آخرین بها ارز، طلا و سکه در بازار تهران

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

۱۸ آبان، آخرین بها ارز، طلا و سکه در بازار تهران | چاپ |
پنجشنبه ۱۸ آبان ساعت ۱۱:۱۹

بینا- بها طلا در بازارهای آسیایی امروز برخلاف روز گذشته افزایش داشت. هر اونس طلا با یک دلار و بیست و چهار سنت کاهش در مقایسه با روز گذشته به بها ۱۷۲۱ دلار و ۶۷ سنت در هر اونس خرید و فروش می گردد.
به گزارش تفسیری بینا به نقل از بلومبرگ،این درحالی است که هر اونس نقره با بیست و هشت ممیز چهل و هفت صدم درصد افزایش در بها معادل شصت و چهار سنت به ارزش سی و دو دلار و بیست و چهار سنت در هر اونس خرید و فروش می گردد. هر اونس پلاتین نیز به بها یکهزار و ششصد و هفتاد و چهار دلار و سی و هفت سنت خرید و فروش می گردد.
قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمیدیت در معاملات بازارهای آسیایی برای تحویل در ماه دسامبر با کاهش سه دلار و چهل و سه سنتی در هر بشکه همراه بوده و به هشتاد و سه دلار و هشتاد و پنج سنت در هر بشکه رسیده است.
اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که سبب کاهش شدید بها نفت در بازارهای دیروز آمریکا شد، سبب اصلی کاهش امروز بها نفت در بازارهای آسیایی عنوان شده است.
این در حالی است که هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با دو دلار و شصت و چهار سنت کاهش در معاملات آسیایی به بها یکصد و ده دلار و بیست و چهار سنت در هر بشکه در بازارها خرید و فروش می گردد.

نرخ برابری ارزهای رایج جهانی
ارزش ین ژاپن در بازارهای مبادلات ارز آسیایی در مقابل دلار آمریکا با مقداری افزایش همراه شده است.
امروز هر یک دلار آمریکا با هفتاد و نه ممیز هشتاد و هشت صدم ین ژاپن خرید و فروش می گردد که در مقایسه با روز گذشته ارزش ین ژاپن در مقابل دلار آمریکا با هشتاد و نه صدم درصد افزایش همراه بوده است.
این درحالی است که هر یک یورو با یک دلار و بیست و هفت سنت در بازارهای ارز خرید و فروش می گردد که در مقایسه با روز گذشته بیست و هفت صدم درصد افزایش داشته است.
هر یک پوند انگلیس نیز با یک دلار و شصت سنت در بازارهای جهانی مبادله می گردد که در مقایسه با روز گذشته سی و چهار صدم درصد کاهش داشته است.

قیمت ها در بازار داخلی
اونس طلا(دلار)         ۱۷۱۷.۳
طلا بازار تهران            ۵۴۵۰۰۰۰
سکه طرح قدیم         ۱۲۳۰۰۰۰۰
سکه طرح تازه       ۱۲۴۲۰۰۰۰
نیم سکه                   ۶۲۱۰۰۰۰
ربع سکه              ۳۱۳۰۰۰۰
سکه گرمی          ۱۷۵۰۰۰۰
گرم ۱۸ عیار        ۱۲۵۵۸۲۹
گرم ۲۴ عیار          ۱۶۷۷۰۹۷
نقره(دلار)           ۳۱.۸۹
پلاتینیوم(دلار)        ۱۵۴۶
پالادیوم(دلار)      ۶۱۰

همچنین بها دلار که روزگذشته با افزایش شدیدی از ۲۹۰۰تومان به ۳۲۴۰ تومان رسیده بود امروز کاهش یافت.
قیمت دلار در بازار صبح امروز و پس از اعلام نتیجه انتخابات آمریکا کاهش یافت و از ۳۲۴۰ تومان به حدود ۳۱۰۰ تومان رسید.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.