۲ آلبوم‌ تصویری ارکستر سمفونیک رونمایی می‌شود

۱۱اردیبهشت،

دو آلبوم تصویری از ارکستر سمفونیک تهران به رهبری ˝شهرداد روحانی˝ با عنوان ˝شهرزاد˝ و ˝پرنده آتشین˝ شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱ در غرفه انجمن موسیقی ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب رونمایی می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، آلبوم های تصویری ارکستر سمفونیک تهران به رهبری «شهرداد روحانی» با عنوان «شهرزاد» و «پرنده آتشین» ، توسط انجمن موسیقی ایران انتشار یافته که روز شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱ صبح با حضور ارسلان کامکار کنسرت مایستر ارکستر و نوازندگان و سرگروههای مختلف ارکستر سمفونیک تهران که در اجرای این دو اثر حضور داشته اند، رونمایی می گردد.

«شهرداد روحانی» که هم اکنون در خارج از کشور به سر می برد همزمان با انتشار یافتن این دو اثر یادداشتی را در اختیار انجمن موسیقی ایران قرار داده که در مراسم رونمایی این آثار توسط یکی از هنرمندان قرائت می گردد همچنین بخشی از این دو اثر نیز در غرفه انجمن موسیقی پخش خواهد شد.

بنابراین گزارش، آلبوم «شهرزاد» کاری از ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی است که شامل قطعاتی چون کاپریس ایتالیایی از چایکوفسکی، فریاد تهی، حماسه، سرزمین مادری از شهرداد روحانی، اصفهان از جواد معروفی و شهرداد روحانی و سوئیت سمفونی شهرزاد اثر کورساکف است.

آلبوم «پرنده آتشین» نیز شامل قطعاتی چون سوئیت شماره ۱ کارمن از بیزه، ویلیام تل اورتور از روسینی، آداجیو برای ویلن و ارکستر از روحانی، آرواره های کوسه از ویلیامز، روح از هرمن، بن هور از روثا، وکالیز از راخمانیف و پرنده آتشین از استراوینسکی است که توسط ارکستر سمفونیک تهران اجرا شده است.

آلبوم تصویری «شهرزاد» و «پرنده آتشین» که در سال ۸۹ توسط ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت به رهبری شهرداد روحانی اجرا شد از سوی انجمن موسیقی ایران انتشار یافته است.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.