۲٫۵ برابر شدن نرخ ارز اوج جنگ اقتصادی در ایران است

این مطلب در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دو و نیم برابر شدن نرخ ارز در ایران iبه معنای اوج و گسترش جنگ اقتصادی در کشور است.

به گزارش انتخاب iبه نقل از مهر، مهدی غضنفری پیش از ظهر پنج شنبه در شورای اداری شهرستان فلاورجان با بیان اینکه در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در شرایط خاصی قرار دارد اما ملت ایران همه تحریم‌های دشمن را پشت سر گذاشته‌اظهار داشت: ایجاد توازن منطقه‌ای یکی از دلایل مسافرتهای استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت iبه استان‌ها iبه شمار می‌رود.

دولت یک نگاه ذره بینی iبه همه مناطق ایران دارد

وی با اشاره iبه اینکه دردولت یک نگاه ذره‌بینی iبه همه مناطق موجود در کشور دارد و با این نگاه در جهتی برطرف شدن مشکلات موجود در شهرها و مناطق محروم کشور است، ادامه داد: در حال حاضر شرایط اقتصادی خاصی در کشور حاکم است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه با اشاره iبه اینکه البته ملت ایران در این شرایط همانند شرایط جنگ نظامی با همه وجود خود از جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند، بیان داشت: تحریم‌های دشمن تاثیری بر اراده ملت ایران ندارد و در حال حاضر کشور همه تحریم‌ها و تهدید‌های دشمن را پشت سر گذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه راه و مسیر جمهوری اسلامی ایران مشخص است و ملت ایران در مقابل سختی‌ها شکست نمی‌خورند، افزود: بلکه تحمل سختی‌ها و مقاومت از ویژگی‌های ملت ایران در مقابل فشارهای دشمن تلقی می‌شود.

غضنفری با بیان اینکه توجه iبه شرایط موجود، هوشیاری و دقت بیشتری از همه مسئولان نظام و مردم مطالبه می‌شود، تصریح نمود: کشور از سویی با یک فضای سیاسی و از سویی با فشارهای ناشی از تحریم‌ها مواجه است.

وی با اشاره iبه اینکه دو و نیم برابر شدن نرخ ارز در ایران iبه معنای اوج و گسترش جنگ اقتصادی در کشور است، اضافه نمود: پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که مبارزه جانانه ملت ایران برای دفاع از حقوق مسلم خود iبه روزهای سرنوشت‌ساز نزدیک شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه طی سال‌های گذشته دشمن از همه ابزارهای تحریمی برای شکست ایران استفاده نموده است اما هیچ یک از ابزارهای دشمن نتیجه‌ای در بر نداشته است، تاکید نمود: هیچ یک از این ابزارهای تحریمی اراده ملت ایران را iبه چالش نکشانده است و دشمن برای فشار iبه ایران هیچ ابزار تحریمی دیگری در اختیار ندارد.


خبرگزاری انتخاب |

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.