۳۶ رادیو برون مرزی در کشور فعال است

جام جم آنلاین: مدیر کل آسیای میانه و قفقاز معاونت برون مرزی صدا و سیما گفت: در حال حاضر ۳۶ رادیو برون مرزی به همت صدا و سیما فعال بوده و با تولید و پخش برنامه های مختلف به هموطنان خارج از کشور سرویس می دهد.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز اردبیل، مراسم گرامیداشت اولین سالگرد راه اندازی رادیو برون مرزی آران در اردبیل با حضور مدیر کل آسیای میانه و قفقاز معاونت برون مرزی صدا و سیما، جمعی از مسئولان استانی، کارشناسان و برنامه سازان رادیو برون مرزی (آران) و مدیران مرکز برگزار شد.

اسکندری در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد راه اندازی رادیو برون مرزی آران در اردبیل افزود: رادیو آران به عنوان یک هدیه ویژه برای مردم آذربایجان تلقی می شود که در یک سال گذشته سعی کرده است با تهیه و پخش برنامه های جذاب و متنوع موفقیت درخور توجهی را در جذب مخاطب داشته باشد.

مدیر کل آسیای میانه و قفقاز معاونت برون مرزی صدا و سیما اضافه کرد: تلاش می کنیم با امکانات بیشتر بستر لازم را برای افزایش ساعات تولید برنامه ها فراهم کرده و بیشتر از گذشته در جلب رضایت مردم شایسته عمل کنیم.

در این مراسم صادقی جهانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز گفت: باتوجه به قرابت کشورمان با جمهوری آذربایجان ضرورت انتقال فرهنگ و ارزش های اسلامی به این کشور و حوزه قفقاز باید قدر دانسته شود و از این همسایگی در مسیر ترویج و گسترش اندیشه های اسلامی استفاده بیشتر شود.

صادقی جهانی افزود: رادیو آران در حال حاضر با پخش چهار ساعت برنامه به زبان آذری در موضوعات خبر، تحلیل، مسایل مذهبی و تاریخی به تولید و پخش برنامه های متنوع اقدام می‌کند. 


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.