۷۴ اثر به بخش مسابقه پویانمایی بسیج راه‌ یافتند

محمد میرکیانی، رییس هیات انتخاب آثار اولین جشنواره پویانمایی بسیج گفت: از میان ۲۴۲ اثر رسیده به جشنواره پس از ارزیابی و بررسی ۷۴ اثر به مرحله‌ی داوری راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، وی با اشاره به اینکه هیات انتخاب آثار جشنواره پویانمایی بسیج کشور از چهره‌های شناخته شده انتخاب شدند، افزود: اسماعیل شرعی، بهمن حبشی، سعیده ذاکری و علیرضا کاویان‌راد اعضای هیات انتخاب آثار اولین جشنواره پویانمایی بسیج را تشکیل می‌دادند.

وی ادامه داد: آثار ارسال شده توسط هنرمندان با توجه به معیارهایی همچون کارگردانی، انیمیت، ارزش‌ها و تصاویر هنری، چگونگی نگارش فیلمنامه و نحوه به تصویر کشیدن آن و … مورد ارزیابی قرار گرفتند.

میرکیانی با بیان اینکه آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره پویانمایی بسیج از کیفیت خوبی برخوردار بودند، تصریح کرد: با وجود اینکه این جشنواره برای اولین بار برگزار می‌شود، اما هنرمندان در همه‌ی سبک‌های انیمیشن از جمله دوبعدی، سه بعدی، کات اوت و … در موضوعات اعلام شده از سوی دبیرخانه جشنواره شرکت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، اسامی انیمیشن های راه یافته به بخش داوری اولین جشنواره ی پویانمایی بسیج بر روی پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی http://bafestival.ir قابل ملاحظه است.

در اولین جشنواره پویانمایی بسیج کشور آثار پویانمایی ایرانی که با موضوعات تبیین امامت و ولایت فقیه، احکام و شعائر دینی (نماز، امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف و …)، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سبک زندگی ایرانی اسلامی، پیشرفت و عدالت، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مقاومت، بیداری اسلامی و مقابله با تهدیدات نرم، فرهنگ بسیج و کارکردهای بسیج در عرصه و اقشار مختلف، راهیان نور و اردوهای جهادی تولید شده‌اند را در بخش‌های مختلف خود به رقابت می‌گذارد.

مرکز بسیج صداوسیما از طریق برپایی جشنواره متولی برگزاری اولین جشنواره پویانمایی بسیج کشور است.


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.