Windows Phone Blue مایکروسافت از راه می‌رسد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

اخبار رسیده حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت با تلاش شبانه روزی سعی می‌کند نسخه آتی سیستم‌عامل موبایلی ویندوز فون را با نام Windows Phone Blue وارد بازار کند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در ژوئیه ۲۰۲۴ گفته شده بود که سیستم‌عامل Windows Phone Blue در این سال وارد بازار نمی‌شود و سال ۲۰۲۴ به دست کاربران جهانی می‌رسد. اما هم‌اکنون که سال ۲۰۲۴ آغاز شده است، کارشناسان آخرین جزییات مربوط به آن را منتشر کرده‌اند.
 
تصاویر انتشار یافته از این محصول نشان می‌دهد که مایکروسافت برای نسخه تازه سیستم‌عامل موبایلی خود یک مرکز اطلاع‌رسانی در نظر گرفته است که دسترسی مستقیم کاربران به فناوری‌های ارتباطی بلوتوث و Wi-Fi را نیز فراهم می‌کند.
 
این لینک همچنین به شما امکان می‌دهد گوشی را در حالت "استفاده در هواپیما" یا حالت "رانندگی" قرار دهید. عموم کاربران با حالت "استفاده در هواپیما" آشنایی دارند. اما حالت مخصوص رانندگی قابلیت تازهی است که برقراری تماس یا دریافت پیامک را به فردی که مشغول رانندگی است، اطلاع می‌دهد.
 
علاوه بر این، تصاویر انتشار یافته نشان داده‌اند که بخش تنظیمات مرکز اطلاع‌رسانی قابلیت‌های فراوانی را شامل می‌شود که مایکروسافت همچنان در حال تکمیل آن است. در تصاویر مشخص شده است که کاربر می‌تواند با حرکت انگشت خود از بالای نمایشگر این بخش را باز کند و به تمام قابلیت‌های یاد شده دسترسی داشته باشد. این فرم خاص شبیه به سیستم‌های عامل اندروید و iOS طراحی شده است.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.