آینده کشور به پیروزی بر تروریست‌ها بستگی دارد

آینده کشور به پیروزی بر تروریست‌ها بستگی دارد

جام جم آنلاین: نخست وزیر سوریه با اعلام اینکه آینده کشور به پیروزی بر گروه‌های تروریست و حفظ امنیت شهروندان سوری بستگی دارد،گفت: گفتگوی ملی و حفظ امنیت ازاولویت‌های دولت سوریه است.

به گزارش سایت اینترنتی النشره، وائل الحلقی، در سخنانش در نشست پارلمان سوریه بر لزوم تامین نیازهای نیروهای امنیت داخلی سوریه برای رویارویی با مشکلاتی که کشور را تهدید می‌کند و مبارزه با فعالیت گروه‌های تروریستی و نیز ایجاد فضای اطمینان در شهروندان سوری نسبت به توانایی دولت در حفظ امنیت سوریه تاکید کرد.

نخست‌وزیر سوریه همچنین اعلام کرد که آینده این کشور به پیروزی علیه گروه‌های تروریستی، حفظ امنیت شهروندان سوریه به عنوان وظیفه مقدس بستگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: حفاظت از امنیت سوریه و ملت سوریه و نیز برقراری مجدد امنیت و ثبات در این کشور جزو اولویت‌های اصلی سوریه است.

الحلقی همچنین از تلاش‌های نیروهای مسلح سوریه و نیروهای امنیتی تقدیر کرد و گفت: ما از اقدامات نیروهای مسلح که همچون سدی مانع از تحقق اهداف گروه‌های تروریستی می‌شوند حمایت می‌کنیم چرا که تنها راه حفظ امنیت در کشور حضور نیروهای امنیتی و مسلح است.

وی در سخنان خود بر تلاش‌ها برای آشتی ملی جهت برقراری ثبات و امنیت در سوریه تاکید کرد.

الحلقی اعلام کرد که دولتش برای آغاز هر کنفرانسی که به نشست ملی و حضور بر سر میز مذاکره منجر شود جدی است.

نخست‌ وزیر سوریه در پایان تاکید کرد: ما برای تامین خواسته‌های ملت سوریه تلاش ‌خواهیم کرد و دولت همه تلاش خود را در بخش‌های خدماتی و اقتصادی به کار خواهد بست.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.