اتحاد مردم مهمترین سلاح بازدارنده توطئه دشمنان است

۲۶خردادماه،

ولایتی در یادمان طلایه‌داران آفتاب حزب موتلفه:

مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری با بیان اینکه مردم باید رئیس جمهور را در مقاطع مختلف همراهی کنند، گفت: مهمترین سلاح بازدارنده توطئه دشمنان اتحاد و اجماع مردم است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران علی اکبر ولایتی در یادمان طلایه‌داران آفتاب حزب موتلفه ضمن تاثیرگذاری این حزب در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: روز ۲۴ خرداد انتخابات پرشور و ارزشمندی برگزار شد که به ملت ایران و مقام معظم رهبری تبریک می‌گویم.  
 
مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری ادامه داد: مردم با پیروی از مقام معظم رهبری جوش و خروش لازم را در انتخابات ایجاد کردند و انتخابات سالم و خوب برگزار شد.  
 
وی ضمن تبریک دوباره به مقام معظم رهبری، مردم و رئیس جمهور منتخب تصریح کرد: بعد از اتمام رقابتهای مشروع و با متنانت باید به رئیس جمهور منتخب کمک شود، همچنین مردم نیز باید بدانند که وظیفه‌شان فقط رای دادن نیست، بلکه باید رئیس جمهور را در مقاطع مختلف همراهی کنند.
 
ولایتی با تاکید بر همراهی و تعامل سه قوه گفت: مهمترین سلاح بازدارنده توطئه‌های دشمنان اتحاد و اجماع مردم است، چرا که مردم با حضور بیش از ۷۰ درصد، توطئه دشمنان را نابود کردند و اکنون دشمنان به این حضور مردم بیشتر تاکید می‌کنند.  
 
مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری اذعان داشت: رئیس جمهور منتخب پس از تنفیذ رهبر معظم انقلاب، کارش را آغاز خواهد کرد و امیدواریم این آغاز سبب حل مشکلات داخلی و خارجی کشورمان شود.  
 
ولایتی هم چنین با اشاره به حمایت حزب موتلفه از خودش در هنگام انتخابات ادامه داد: از این که شما با رهبری عسگراولادی و دبیر کلی حبیبی از بنده حمایت کردید تشکر می‌کنم و باید بگویم که آثار حمایت‌های شما را در سراسر کشور ملاحظه کردم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.