با اخراج کریمی مشکلات برطرف نمی‌شود/ مانوئل ژوزه توان اداره کردن کریمی را ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص احتمال اخراج علی کریمی از این تیم گفت: به نظرم مشکل پرسپولیس علی کریمی نیست بلکه این مانوئل ژوزه سرمربی تیم بوده که نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

رضا کرمانی مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به طور حتم با اخراج علی کریمی نیز مشکل پرسپولیس برطرف نمی شود و حتی وضعیت پرسپولیس بدتر می‌شود. کریمی در نزد هواداران محبوب است و اگر پرسپولیس بدون کریمی نتیجه نگیرد تماشاگران اعتراض خواهند کرد و حاشیه های زیادی برای پرسپولیس به وجود می‌اید.

کرمانی مقدم در ادامه اظهار داشت: به نظرم مانوئل خوزه سرمربی پرسپولیس مقصر اصلی باید بتواند بازیکنان یاغی و سرکش را جمع و ارتباط دوستانه با ‌آنها برقرار کند تا مشکلات پرسپولیس تا حدودی برطرف شود.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: اگر کریمی مشکل پرسپولیس است چرا مانوئل ژوزه وی را در ترکیب ثابت تیم قرار می‌دهد. سرمربی پرسپولیس اقتدار لازم را باید داشته باشد و کریمی را در ترکیب ۱۸ نفره اش هم قرار ندهد تا وی از رفتارش پشیمان شود.

کرمانی مقدم تصریح کرد: با اخراج محسن عاشوری هم مشکل پرسپولیس برطرف نشد و به طور حتم با کنار گذاشتن علی کریمی هم مشکلات پرسپولیس کاهش نمی یابد.

وی در ادامه بیان داشت: مسئولان پرسپولیس باید تغییر و تحولاتی در کادر فنی ایجاد کنند در حال حاضر فرهاد کاظمی بهترین گزینه برای پرسپولیس است چرا که وی می‌تواند بازیکنان یاغی و سرکش را در سرخپوشان کم هم نیستند جمع و اداره کند.

کرمانی مقدم خاطرنشان کرد: مانوئل ژوزه فرصت ۸ هفته ای داشته تا پرسپولیس را متحول کند اما در این کار ناموفق بوده است در حال حاضر زمان دادن به ژوزه برای جبران ناکامی ها فایده ندارد و باید هر چه سریعتر وی را برکنار کنند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.