بعضی مسؤولان شهرداری دغدغه فرهنگی هنری ندارند

۳۱اردیبهشت،

حمیدرضا نوربخش در نشست ماهیانه خانه موسیقی با انتقاد از مسوولان دولتی و غیر دولتی به سبب عدم حمایت‌شان از نهادهای فرهنگی و هنری گفت: مسؤولان شهرداری منطقه ۶ دغدغه فعالیت‌های فرهنگی و هنری ندارند.

به گزارش هنرآنلاین، مدیرعامل خانه موسیقی افزود: نهاد خانه موسیقی با بیش از ۱۴هزار عضو و با این عظمت معنوی که به لحاظ حضور بزرگان و برجستگان عرصه هنر موسیقی دارد اگر در هر منطقه دیگری به غیر از منطقه ۶ بود، بیشتر مورد توجه و تعامل مسئولان شهرداری قرار می‌گرفت اما متاسفانه گویی شهردار منطقه ۶ و مسوولان فرهنگی این منطقه هیچگونه دلبستگی و دغدغه فرهنگی و هنری ندارند در صورتی که شهردار تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی معمولا به فعالیت‌های فرهنگی عنایت داشته و دارند.

مدیر عامل خانه موسیقی در ادامه با اشاره به وضعیت خانه موسیقی در سال ۹۱ گفت: در سال ۹۱ با تنگناهایی از نظر مالی روبرو بودیم و امیدواریم در سال تازه اوضاع بهتر شود و گشایشی در امور خانه موسیقی حاصل شود. سال ۹۱ سال پر چالشی برای خانه موسیقی بود و ما با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کردیم. در بخش مالی به زحمت توانستیم چراغ خانه موسیقی را فروزان نگه داریم.

متاسفانه نهادهایی که دستندرکار این امور می باشند و وظایف حمایتی دارند، از بخش‌های دولتی گرفته تا بخش‌های غیر دولتی کم لطفی می‌کنند و آنچنان که باید و شاید برای موسیقی هزینه نمی‌کنند و حمایت‌هایی که جزو وظایفشان هست انجام نمی‌دهند.

نوربخش در بخش دیگری از سخنانش در نشست ماهیانه اعضای خانه موسیقی گفت:جشن خانه موسیقی امسال با معرفی آلبوم برگزیده برگزار خواهد شد. سال قبل خانه موسیقی کتاب برگزیده موسیقی را معرفی کرد و امسال نوبت به آلبوم برگزیده رسیده است.

دبیر جشن چهاردهم خانه موسیقی با اعلام فراخوان بخش مسابقه بهترین آلبوم افزود: از همه دوستان دعوت می گردد تا آثاری را که از مهر ماه ۹۰ تا تیر ماه ۹۲ انتشار یافتن یافته را به دبیر خانه جشن ارسال نمایند تا در مسابقه جشن خانه موسیقی شرکت کند و در معرض داوری قرار گیرد.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.