دستگاه قضا در برخورد با جنبش های دانشجویی سعه صدر بیشتری داشته باشد

دبیر دفتر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت گفت: کشور ما در شرایط فعلی نیاز به فضای همدلی دارد و لازم است دستگاه قضا در برخورد با جنبش های دانشجویی سعه صدر بیشتری داشته باشد.

مهدی امیریان دبیر دفتر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران گفت: جنبش دانشجویی و اصحاب رسانه ۲ جریانی هستند که خط مقدم انتقاد و مطالبه گری هستند و به نوعی نماینده مردم در پیگیری مطالبات محسوب می شوند بنابراین نباید با آنان برخورد کرد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد فضای تضارب آرا اظهار داشت: کشور ما در شرایط فعلی نیاز به فضای همدلی دارد و لازم است دستگاه قضا با سعه صدر بیشتری برخورد کند.

دبیر دفتر تشکیات دفتر تحکیم وحدت اظهار داشت: به هرحال فضای نقد پذیری باعث ایجاد پویایی و نشاط را در بین جبهه های فعال ایجاد میکند و عملا نبود این فضا منجر به رکود سیاسی می شود چون اگر برای بیان دغدغه ها و دلسوزی در نظام شرایط  حداقلی فراهم نشود و در رسیدن به آرمان ها فضای مطالبه گری مخدوش شود نوعی سرخوردگی ایجاد می شود که جریان های فعال و دغدغه مند دچار می شوند.

دبیر تشکیلات دفتر تحکبم وحدت در پایان آرزوی امیدواری کرد که فضای نقدپذیری در جامعه بیشتر شود چرا که گسترش فضای نقد پذیری موجب می شود تا در فضایی سالم انتقادات سازنده مطرح شود و باعث پیشرفت کشور شود./س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.