کاروان سیار دندانپزشکی رایگان در جنوب تهران

ممتاز نیوز: مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران از ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به مردم مناطق کم برخوردار تهران با استقرار کانکس سیار دندانپزشکی خبر داد.
مسعود جهانگیری در گفت وگو با فارس، با اشاره به استقرار کانکس سیار دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی تهران در منطقه ۱۸ (یافت آباد) یکی از مناطق کم برخوردار تهران گفت: این کانکس سیار با استقرار در پارک الغدیر خدمات متعدد کشیدن دندان، ترمیم دندان و جرم گیری را به صورت رایگان انجام می دهد.
وی افزود: بیماران مدتی قبل با فراخوانی که توسط کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت غرب تهران صورت پذیرفت معاینه و ویزیت شدند که پس از ارجاع به این کانکس سیار دندانپزشکی خدمات متعدد دندانپزشکی را به صورت رایگان دریافت می کنند.
جهانگیری با اشاره به انجام خدمات دیگر دندانپزشکی از جمله عصب کشی گفت: این کانکس سیار دندانپزشکی با عنوان «شهیده کاووسی» تاکنون به ۶۰ نفر خدمات متعدد دندانپزشکی رایگان ارائه کرده است.
وی خاطرنشان کرد: این کانکس سیار دندانپزشکی تا ۲۵ مهر به فعالیت خود ادامه خواهد داد و امیدواریم از روز شنبه ۲۲مهر این کانکس به شهرک ولیعصر(عج) منتقل شود تا بتوانیم روزانه به ۱۵ نفر خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه دهیم.
 

منبع: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.