معرفی کتاب «ساکنان آسمان» در برنامه رادیویی «اشاره»

۲۴اردیبهشت،

کتاب “ساکنان آسمان” از نظر قرآن کریم در برنامه “اشاره روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه معرفی می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، میان برنامه “اشاره” چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه کتاب”ساکنان آسمان از منظر قرآن” را که به قلم  “عباسعلی محمودی” به نگارش درآمده  به شنوندگان معرفی می کند.
در این کتاب مطالبی دربارهٔ ساکنان آسمان با استناد به آیات قرآن کریم نظیر: ایات ۳۵تا ۴۲سوره اعراف, آیات ۱۲۸تا ۱۳۳سوره انعام و آیات ۵۷تا ۹۶ سوره مومنون بیان شده است .
نگارنده در این کتاب کوشیده است به این پرسش پاسخ گوید که آیا در آسمان موجودات دیگری زندگی می‌کنند یا خیر, اگر بلی, ویژگی‌های این موجودات چیست .
گفتنی است این کتاب پیش‌تر در قالب یک مقاله در شماره ۳۱هفته نامه ‘نهضت زنان مسلمانان ‘به چاپ رسیده بود  و با اضافات و اصلاحات در قالب کتاب تدوین شده و توسط انتشار یافتنات  فیض کاشانی به چاپ رسیده است.
سوگندهای قرآن’, ‘چرا سوگند’, ‘لغات قرآن’, ‘قرآن و زمین’, ‘ساکنان آسمان’, ‘جن و قرآن’, ‘راز حیات ‘و ‘شباهت زندگی در آسمان و زمین ‘از جمله عناوین کتاب است .  
میان برنامه رادیویی “اشاره” با رویکرد معرفی کتاب‌ها ی قرآنی به همت گروه مناسبت های ویژه هرروز صبح ساعت ۸:۳۰  به همت فاطمه گنجی  برروی موج اف ام ردیف ۱۰۰مگاهرتز از شبکه رادیویی قرآن پخش می گردد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.