میزان سرمایه گذاری طرح مهر ماندگار دولت ۱۷۰ هزار میلیارد تومان است

به گزارش ایرنا، ‘علی اکبر محرابیان’ روز پنجشنبه در جریان بازدید از طرح های مهر ماندگار استان لرستان، افزود: این میزان اعتبار صرف اجرا و بهره برداری ۹۰۰ طرح مشخص در مهر ماندگار می شود.

وی اظهار داشت: براساس برنامه زمان بندی شده، پروژه های عمرانی طرح مهر ماندگار کشور تا سال ۹۲ به بهره برداری

خواهند رسید.

محرابیان افزود: ۹۰۰ پروژه عمرانی ملی و زیربنایی در سطح کشور به عنوان طرح های مهر ماندگار دولت و در راستای تسریع در تکمیل، با حمایت و توجه ویژه دولت اجرایی خواهند شد.

وی گفت: به همین منظور اعتبارات ویژه و مناسبی برای تسریع در روند اجرا و بهره برداری از طرح های مهر ماندگار تامین و تزریق شده است.

محرابیان گفت: طرح های مهر ماندگار دولت با توجه به نقش و اثرگذاری در توسعه و آبادانی کشور؛ در زمان بهره برداری تحول چشمگیری را در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی، بهداشتی، کشاورزی و صنعتی ایجاد خواهند کرد.

دستیار ویژه رییس جمهور در خصوص فعالیت های عمرانی استان لرستان نیز گفت: لرستان یکی از استان های توانمند و با ظرفیت بسیار مناسب در حوزه های مختلف است.

وی افزود: به همین دلیل تعدادی از طرح های عمرانی ملی و زیرساختی استان در بخش های مختلف حمل و نقل ریلی و جاده ای، کشاورزی، سد سازی و مهار آب ها، اقتصادی، صنعتی و درمانی به عنوان طرح های مهر ماندگار اجرا می شوند.

به گفته وی، تکمیل این طرح ها نقش مهم و موثری در رشد و توسعه همه جانبه و پایدار استان لرستان خواهد داشت.

علی اکبر محرابیان در جریان سفر خود به استان لرستان به همراه استاندار لرستان از روند اجرای طرح های مهر ماندگار پتروشیمی لرستان، سد ایوشان، طرح انتقال آب کاکارضا، بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد و مجتمع تفریحی، گردشگری بنیاد شهید بازدید کرد.

۱۶۲۵**۱۵۹۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۳۸۹۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.