هماهنگ نبودن نور و صدا ریتم “سیزده” را بهم زد

۰۹ام بهمن ،

هنگام اجرای نمایش “سیزده” بخاطر ناهماهنگی‌های به وجود آمده بین نور و صدا، ریتم نمایش بهم خورد.

روزبه سجادی حسینی کارگردان نمایش “سیزده” در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران در خصوص نارضایتی مردم از این نمایش افزود: نمایش “سیزده” از ریتم خاصی برخوردار است و در نمایش دو قسمت وجود دارد که فضای آن ناگهان شکسته می‌شود که این مسئله سبب استراحت تماشاگر در هنگام دیدن اثر امادگی او برای وارد شدن به فضای دیگر می‌شود.
وی ادامه داد: متأسفانه به خاطر هماهنگ نبودن بین نور و موسیقی خیلی ریتم نمایش بهم خورد چرا که گروه تا ساعت ۵ بعد از ظهر مشغول ساخت و نصب دکور نمایش بودند.
سجاد حسینی افزود: شب قبل از اجرای نمایش ساعت ۱۱ سالن را به ما تحویل دادند و این مسئله سبب شد که ما تا آخرین لحظه مشغول تنظیم نور و صدا باشیم و این برای اولین بار است که ما نور را در صحنه چک می‌کنیم این کارگردان اظهار داشت با اتفاقاتی که رخ داد، نمایش “سیزده” برای اجرا که بر روی صحنه رفت همانند تمرین انجام شد.
وی در خصوص داستان نمایش “سیزده” تصریح کرد: کاوه شخصیت اصلی نمایش دچار بیماری عجیب و غریب شده است که بر اثر ضربه‌ی وارد شده به بخشی از مغز وی ماهیچه ‌های بدنش دچار فلج شدن می‌شود.
سجادی حسینی گفت: سبک کار در قالب یک رئالیسم است و جدال انسان با بیماری را شرح می‌دهد که بیمار بین زنده ماندن و از دنیا رفتن یکی را انتخاب می‌کند.
وی افزود: دکور نمایش به طور کامل دکوری رئالیستی بود و روایتی کاملا رئالیستی داشت.
گفتنی است، سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر تا ۱۲ بهمن ادامه دارد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.