آمار غیرواقعی دولت آمریکا از نرخ بیکاری

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رسانه‌های آمریکایی گزارش ممتاز به نقل از صحیحی از وضعیت اقتصادی این کشور ارائه نمی‌کنند تا شرایط این کشور از شرایط کنونی بهتر به نظر برسد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی “اکونومی این کرایسس در حالیکه رسانه‌های آمریکایی نرخ بیکاری در این کشور را ۷٫۳ درصد اعلام کردند، کارشناسان اقتصادی در این کشور همچون موسسه آماری دولت سایه آمارهای معتبرتری ارائه و اعلام کردند نرخ بیکاری واقعی ۲۳ درصد است.

بر اساس این گزارش ممتاز به نقل از، رسانه‌های آمریکایی در گزارش ممتاز به نقل از‌های خود اعلام کردند نرخ بیکاری در این کشور از ۷٫۴ درصد در ماه ژوییه، به ۷٫۳ درصد کاهش یافته و ۳۱۲ هزار فرصت شغلی نیز ایجاد شده است.

اما این رسانه‌ها در گزارش ممتاز به نقل از‌های خود به این مسئله اشاره نکردند که در ماه قبل ۱۲۲ هزار نفر در پی تعدیل نیرو در سازمان‌های مختلف، شغل خود را از دست دادند.

رسانه‌های مطرح در آمریکا اعداد و آمارها را تغییر می‌دهند تا شرایط این کشور از شرایط کنونی بهتر به نظر برسد. بر این اساس، به رغم آمارها و گزارش ممتاز به نقل از‌های رسانه‌های آمریکایی در خصوص بهبود شرایط اقتصادی این کشور، اقتصاد آمریکا همچنان دچار رکود است.

هر روز به تعداد آمریکایی‌هایی که جویای کار می باشند افزوده می‌شود، چرا که دولت اوباما و کنگره آمریکا آنقدر درگیر مسائل خارجی همچون سوریه می باشند که دیگر فرصتی برای ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور ندارند.


انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.