دستگاه های متولی باید توجه بیشتری به تربیت و آموزش کودکان داشته باشند

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈگل محمد بامریˈ روز شنبه در مراسم آغاز به کار هجدمین جشنواره یک هفته با کانون در بندرعباس اظهار داشت: کودکان افرادی با قلب و ذهن پاک هستند وسنین کودکی بهترین زمان برای یادگیری علوم مختلف است.

وی با بیان اینکه خواسته کودکان، جهانی آزاد و برقراری صلح در همه جای این دنیای بزرگ است، افزود: کودکان خواستار جهانی بدون جنگ و خون ریزی هستند و دوست دارند صلح در تمامی مناطق برقرار باشد و سازمانهای بین المللی باید در این راستا به خواسته کودکان توجه کرده و از حقوق آنها دفاع کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان اذعان داشت: در حال حاضر کودکان بسیاری در نقاط مختلف دنیا از گرسنگی رنج می برند، در حالی که هزینه ساخت شش هفته از تسلیحات دنیا می تواند تمامی کودکان گرسنه جهان را سیر کند.

وی تاکید کرد: روز جهانی کودک فرصت مناسبی است تا همه در راستای ساختن جهانی شایسته برای کودکان حرکت کنیم و به فکر شادی کودکان باشیم.

هجدهمین جشنواره یک هفته با کانون همزمان با سراسر کشور به مناسبت روز جهانی کودک از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان برگزار می شود.ک/۳

۷۱۹۸/۶۶۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.