ذوب‌آهن باید تلافی نو و کهنه را در بیاورد

۰۷اردیبهشت،

حسن حاج رسولی‌ها اظهار کرد: تنها کاری که ذوب‌آهن باید در دو هفته پایانی لیگ انجام دهد این است که شش امتیاز دیدارهای خود برابر تیم‌های نفت ‌آبادان و ملوان را کسب کند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایطی که در حال حاضر برای ذوب‌آهن وجود دارد این است که در صورتی‌که این تیم قصد نداشته باشد نفت آبادان و ملوان را ببرد پس چه کاری می‌خواهد انجام دهد.

به گزارش فارس، مربی سابق ذوب‌آهن ادامه داد: تمام تیم‌های لیگ مانند داماش که توانست سپاهان را شکست دهد و یا نفت آبادان که فولاد را با شکست مواجه کرد، تاکنون شگفت‌هایی را از خود نشان داده‌اند و از تیمی مانند ذوب‌آهن نیز همگان انتظار دارند، دو دیدار باقی‌مانده خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و بتواند در لیگ برتر ماندگار شود.

وی تاکید کرد: عوامل مختلفی از مشکلات مالی گرفته تا تغییر و تحولات در تیم و بازیکنان سبب شد این تیم در طول فصل نتایج دلخواه خود را در لیگ نتواند کسب کند و تیم به روزی بیفتد که همگان برای ماندنش در لیگ دست به دعا بردارند.

حاج رسولی‌ها با اشاره به بازی هفته آینده ذوب‌آهن برابر نفت آبادان تصریح کرد: با توجه به اینکه سقوط این تیم به رقابت‌های لیگ یک قطعی شده است، بدون استرس تنها برای اعاده حیثیت به اصفهان می‌آید و ذوب‌آهن کار مشکلی در برابر این تیم دارد.

وی اضافه کرد: ذوب‌آهن باید با آرامش کامل، تمرکز حواس و بدون استرس اولین موقعیتی را که به دست می‌آورد به گل تبدیل کند و به قول ما اصفهانی‌ها تلافی نو و کهنه را سر این تیم درآورد.

مربی سابق ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا ذوب‌آهن در لیگ می‌ماند یا خیر، افزود: با توجه به دیدارهای سختی که تیم آلومینیوم برابر تیم‌های سپاهان و تراکتور دارد روی کاغذ نمی‌توانیم شانس چندانی برای نتیجه‌گیری این تیم متصور باشیمف اما باید این را هم در نظر داشته باشیم که در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و حتی ذوب‌آهن به لیگ یک سقوط کند.

وی گفت: بسیار امیدواریم که تیم با قدمت و ریشه‌دار اصفهانی در لیگ برتر بماند، اما در صورتی‌که خدای نکرده به لیگ یک هم سقوط کرد باید با برنامه‌ریزی صحیح کاری کند تا باز هم به رقابت‌های لیگ برتر صعود کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.